Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Nortel som telefonileverandør

Omtale av  Liv S. M

Angrer ikke et sekund på bytte fra Telenor til da Atea, nå Nortel! God og tilpasset opplæring, enkle brukergrensesnitt, god leveranse og rimelige priser. En vinn-vinn-vinn-situasjon for oss!

Svar fra Nortel
26.05.2023 09:30

Hei Liv Så kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss, vi setter stor pris på at du legger igjen en tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Svært fornøyd

Omtale av  Per M

Har hatt Nortel som leverandør i bedriften i flere år, og er svært fornøyd med både pris og service.

Svar fra Nortel
24.05.2023 08:56

Hei Per Så kjekt å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, og er glad for å ha deg som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Veldig fornøyd med servicen :)

Omtale av  Gitte

Veldig fornøyd. Hyggelig service. Svarer på mail med en gang.

Svar fra Nortel
23.05.2023 09:22

Hei Gitte Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Jeg synes det er kjekt å lese at du har hatt en positiv opplevelse hos oss, og at du er fornøyd med vår service. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Kundevennlig

Omtale av  Arnstein

Lett å komme i kontakt med rett folk. Serviceinnstilt og god på oppfølging. Meget gode erfaringer så langt.

Svar fra Nortel
22.05.2023 08:51

Hei Arnstein Vi setter veldig pris på din tilbakemelding, det er flott å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Styr unna dette selskapet….

Omtale av  Einar

Svarer ikke på e-post eller telefon opplyser ikke om bindingstid eller pluss moms minner om bondefangeri. Legg på røret når de ringer. Dette er det værste firmaet jeg har vært borti.

Svar fra Nortel
23.05.2023 09:41

Hei Einar Det er leit å lese at du ikke har fått svar på dine henvendelser du har sendt til oss. Vi jobber hardt for at du som kunde skal få den hjelpen du trenger, og har derfor kort svartid på både telefon og mail. Når det gjelder bindingstid og priser er dette noe som kommer tydelig fram i kontrakten du signerer før du blir kunde hos oss. Her finner du nemlig alt av priser og vilkår. Jeg trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd. Om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

STYR UNNA DETTE SELSKAPET

Omtale av  Åge B

Anbefaler ingen å bytte til Nortel. Vi har siden november slitt med dette selskapet. Masse mail og telefoner, ingenting av det vi ble lovet stemmer. Ikke dekning som lovet, utrolig tregt nett, går ufattelig mye data , fakturarer her er dyrere enn telenor når alle tillegg kommer med. I påsken falt hele nettet helt ut, sammenlignet med telenor, som det påstår at de har samme dekning som, telenor abb. fungerte utmerket. Ekstra datakvote er enormt dyrt. Har måttet tegne telenor abb på bredbånd da Nortel ikke fungerte. Kundeservice svarer med at det har samme dekning som telenor . Selv om vi ble lovet skiftelig at vi kostnadsfritt kunne gå ut av avtalen om det ikke var tilsvarende telenor abb vi hadde, nekter det oss dette. Det ber om bevis, hvordan kan du som kunde bevise at du ikke har dekning og at nettet går tregt?? Det er umulig , det er derfor det Nortel kan holde på med denne svindelen. Har bedt dem sjekke selv, dette unnlater de å svare på. Kundeservice forlanger 500 kr om du ringer vakttlf utenom ordinær åpningstid.... det sier vel sitt Tar dette til forbrukerådet og anbefaler alle som har samme problem å gjøre det .,slik at vi får slutt på denne svindelen.Meget useriøst selskap.

Svar fra Nortel
15.05.2023 08:15

Hei Åge B Nortel er det man kaller en tjenesteleverandør, som enkelt forklart vil si at vi kjøper dekning fra Telenor. Det vil også si at våre kunder får 100% samme dekning hastighet som Telenors egne kunder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/telenor-dekning-med-full-hastighet Det er synd å lese at dere har hatt en dårlig opplevelse etter å ha byttet til oss. Før dere blir kunder hos oss får dere tilsendt en kontrakt dere må signere. I denne kontrakten kommer det tydelig fram alt av bindingstid, priser, og andre vilkår. Vi kontakter også alle kundene våre på telefon før vi legger de inn i våre systemer, og tar en gjennomgang på kontrakten og abonnement. Dette for å sikre at kunden får det som de er blitt lovet. Normal bindingstid hos oss er på 24 mnd. Om man bryter ut av denne avtalen får man det vi kaller bruddgebyr. Dette er et gebyr for brudd på en skriftlig inngått avtale, og er standard praksis i bedriftsmarkedet. Om dere er blitt lovet noe annet ønsker vi veldig gjerne se dette dokumentet/ mailen. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer kun ut i fra den informasjonen jeg har her, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Vi jobber hardt for at du som kunde skal være fornøyd, og føle deg ivaretatt, og synes derfor det er leit å lese at du har hatt motsatt opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Vi håper du tar kontakt slik at vi kan hjelpe deg! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (6)

Håpløs service

Omtale av  Per E. A

Etter ny plattform, bare tull 2 sim kort virker ikke , tok en uke å få nytt, appen har ingen nyttige funksjoner overhode, har gitt opp nå....

Svar fra Nortel
02.05.2023 08:59

Hei Per Det er synd å lese at overgangen til ny plattform ikke gikk sømløst slik som den skal. Vi jobber veldig hardt for å tilby kundene våre rask og god service, akkurat slik som de fortjener. Jeg skjønner det er frustrerende når ting ikke fungerer. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer for å ta en titt på saken din, jeg trenger litt mer informasjon om deg først. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du fortsatt opplever utfordringer, eller ønsker en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (6)

Dårleg så bra.

Omtale av  Anders H

Det var ein dårleg start, følte meg overkjørt av telfonselgeren, da han først var fedig så fikk eg ikke tak i han mere. Det fungerer bra nå.

Svar fra Nortel
28.04.2023 13:21

Hei Anders Det er dumt at du føler du fikk en litt dårlig start hos oss, men jeg er glad for å høre at vi klarte snu din opplevelse til noe positivt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 70309900 eller mail [email protected] om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Bra dekning til bra pris

Omtale av  Ole T

God service,aldri ventetid på support. Veldig bra dekning også i grisgrendte strøk som er viktigst for oss. Hyggelige priser. Eneste minus fra oss er opningstidene på support kunne vært litt lenger. Ellers det beste vi har hatt,og vi har prøvd flere gjennom årene. Detter er tilfredsstillende. Anbefales.

Svar fra Nortel
26.04.2023 13:12

Hei Ole Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du ønsker å gi oss fem stjerner! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med våre priser, produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Har fungert supert enn så lenge, god hjelp/service

Omtale av  Tove

Vi føler at vi blir tatt godt vare på, får stadig ny info = supert:)

Svar fra Nortel
19.04.2023 10:08

Hei Tove Takk for din tilbakemelding, vi blir glad av å lese at dere føler dere ivaretatt hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fungerer utmerket!

Omtale av  Øystein S

Svarer alltid raskt når vi tar kontakt. Null problemer.

Svar fra Nortel
18.04.2023 10:59

Hei Øystein Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Kundene våre er alltid i fokus, og det er kjekt å lese at du får den hjelpen du trenger og kommer lett i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

God service og bra brukergrensesnitt

Omtale av  Porsanger

Hatt Nortel i noen månder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Min kontaktperson er stort sett alltid tilgjengelig og behjelpelig, og yter god service! Nortel appen har et fint og brukervennlig brukergrensesnitt. Alt i alt, veldig fornøyd.

Svar fra Nortel
13.04.2023 08:43

Hei Takk for fem stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at du har fått god hjelp hos oss, da dette er noe vi jobber hardt for å tilby alle våre kunder. Det er også fint å lese at du liker appen vår. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Sol

Dårlig app, opplysningene der stemmer ikke. Dårlig kundeservice, lite kunnskap. Må alltid høre med "sjefen" Skygg unna!

Svar fra Nortel
13.04.2023 08:45

Hei Sol Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med appen vår, og at du føler du ikke har fått hjelp hos vår kundeservice. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd, og ønsker derfor veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Veldig bra

Omtale av  Inger B

Klarte å skrive feil pin kode 3 ganger og måtta ha tak i pukk koden, Fekk hjelp med ein gang på vakt telefonen 🐣👍 Enda det kl var 08 00 på Påskaften👌🐣

Svar fra Nortel
11.04.2023 08:39

Hei Inger Vårt fokus er at du som kunde alltid skal få den hjelpen du måtte trenge, og det er derfor kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Ikke svar ja

Omtale av  Oskar

opplyser ikke om verken moms eller bindingstid. Ingen hjelp fra kundeservice.

Svar fra Nortel
11.04.2023 09:03

Hei Oskar I kontrakten du mottar og må signere før du blir kunde hos oss finner du all informasjon om priser og vilkår. Her står det opplyst både at prisene er ekskl. mva. og om det evt. er avtalt bindingstid på dine abonnement. Vi tar også kontakt med alle våre kunder for en gjennomgang av kontrakten før vi legger de inn i våre systemer. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Det er leit at du ikke føler du har fått hjelp fra vår kundeservice, og vi håper vi kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til nye positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Etter 6 purringer og 2 måneder har vi enda ikke mottat SIM kort, bare faktura.

Omtale av  Bengt

Nortel beskylder posten for å ha mistet SIM kortet 5 gangere. Det er relativt grove beskyldninger og direkte skadelidende for posten som merkevare. Så påstår noen at SIM kortet etter 3. forsøk var sendt med sporing, så går det en måned, og så påstår noen andre i Nortel at de bare har sendt det i vanlig post. Men faktura, det kan de sende. De involverte svarer hyggelig og prøver å hjelpe, men får det ikke til. Det er ukjent om det skyldes mangel på personell, kompetanse, systemer eller rå kynisme fra ledelse og aksjonærer. Jeg finner alvorlighetsgraden av påstandene at feilen skyldes posten så graverende, at både posten og nasjonal kommunikasjonsmyndighet vil få en henvendelse med tilhørende skriftlig vedlegg. CEO av Nortel har blitt informert via Linkedin, slik at ledelse ikke har mulighet til å benekte kunnskapen eller manglende handlekraft.

Svar fra Nortel
11.04.2023 10:42

Hei Bengt Jeg skjønner det er frusterende om du ikke har mottatt noen SIM-kort fra oss, men likevel får faktura og purring. For at vi skal kunne hjelpe deg trenger vi litt mer informasjon. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer kun med det navnet du bruker her. Du nevner også at CEO av Nortel har blitt informert på LinkedIn, men han kan ikke se å ha mottatt noe der. Vi ønsker at du sender oss en mail til [email protected] slik at vi sammen kan ta en ny gjennomgang av saken din og komme til en løsning. Her får du raskt svar fra dedikerte personer som sitter klar til å hjelpe deg. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (4)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR