Som kunde hos Nortel får jeg det jeg trenger: nok data og den beste dekningen. Tipp topp!

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Guro og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Slet og rett ingen sammenheng med det jeg blev lovet og det jeg fikk i etterkant. Prisen blev 3 gange højre enn lovet, kan jeg få kontakt med selgeren, NEJ HELT UMULIGT.....

Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.

Nortel ga meg ikke beskjed når jeg hadde bruk opp dataen min og det jeg brukte over tok de ikke betalt for før etter 3 måneder, så det er vanskelig å vite hvor mye man betaler dersom man går over datamengden man har i abonnementet! Elendig kundeservice også, er en grunn til at de er så billig som de er, prøver å lure deg ved hver eneste mulighet.

Vi byttet pga at de var så bra og hadde så mange gode løsninger, samtidig som de var billige. hadde hyggelig møte med flere ansatte før bytte. Alle lovnader viste seg å være slik de drømmer om en gang. Sperrer for kjøp av mer datapakker på alle nummer; ikke mulig, sende sms til større grupper; ikke mulig. Sendte liste over hva vi skal ha av abonnement og datakort, mangla mesteparten når det kom. Skulle dekke bruddgebyr, det de glemte å nevne er at de opererer i en evrden der de ikke betaler moms... forstå det den som kan... det har gått på nervene løs for meg, trodde ikke så mange voksne hyggelig mennesker kunne lyve så mye.
