Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 37 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Nortel

"Den beste dekningen og så mye data jeg klarer bruke."

Omtale om Nortel skrevet av Guro for 26.05.2021 13:05

Nortel har totalt 160 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste dekningen og så mye data jeg klarer bruke."
6 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde hos Nortel får jeg det jeg trenger: nok data og den beste dekningen. Tipp topp!

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:14
Hei Guro! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Den beste dekningen og så mye data jeg klarer bruke." skrev Guro om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Guro og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold dig langt unna. Nortel og Mobit er så fulle løgn."
3 syns denne omtalen er nyttig

Slet og rett ingen sammenheng med det jeg blev lovet og det jeg fikk i etterkant. Prisen blev 3 gange højre enn lovet, kan jeg få kontakt med selgeren, NEJ HELT UMULIGT.....

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:14
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare juks"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare lureri og svindel!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nortel ga meg ikke beskjed når jeg hadde bruk opp dataen min og det jeg brukte over tok de ikke betalt for før etter 3 måneder, så det er vanskelig å vite hvor mye man betaler dersom man går over datamengden man har i abonnementet! Elendig kundeservice også, er en grunn til at de er så billig som de er, prøver å lure deg ved hver eneste mulighet.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29
Hei Truls, Det er trist å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover og lyver, IKKE tro et ord."

Vi byttet pga at de var så bra og hadde så mange gode løsninger, samtidig som de var billige. hadde hyggelig møte med flere ansatte før bytte. Alle lovnader viste seg å være slik de drømmer om en gang. Sperrer for kjøp av mer datapakker på alle nummer; ikke mulig, sende sms til større grupper; ikke mulig. Sendte liste over hva vi skal ha av abonnement og datakort, mangla mesteparten når det kom. Skulle dekke bruddgebyr, det de glemte å nevne er at de opererer i en evrden der de ikke betaler moms... forstå det den som kan... det har gått på nervene løs for meg, trodde ikke så mange voksne hyggelig mennesker kunne lyve så mye.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29
Hei Kari. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Vi har hatt noen møter sammen med dere der vi har fått oppklaring i misforståelsene, og utfordringene dere har opplevd. Vi har funnet løsninger til deres behov underveis, og om det fremdeles er ting dere vil ha oppklaring i, eller noe vi kan hjelpe med er det selvfølgelig bare å ta kontakt på [email protected] Mvh Malin, Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 160 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR