Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fri Bruk av telefon for en rimelig pris på telenor sitt nett. Kjempe fornøyd! :)
Hei Sondre! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Nortel overselger sine produkter via telefon, og når du bestiller med bakgrunn i den informasjonen selgeren gir, og det viser seg i bekreftelsen at du ikke får det du har bestilt, så får du fortsatt ikke kansellert avtalen uten å bli truet med bruddgebyr. Oppfølging og kommunikasjonen var mildt sagt uprofesjonell og direkte frekk. Jeg skjønner at mange velger å bli værende som kunder i selskapet med den trusselen, men for vår del vil kravene bli bestridt og vi sees i forliksrådet. Det er en så total mangel på normal forretningsskikk at ledelsen og eierne i selskapet enten må rydde opp, eller skamme seg. Men som med all svindel, så er de sannsynligvis skruppelløse og ler hele veien til banken.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Såå fornøyd med Nortel, ikke hatt noen problemer med dekningen. Appen deres gjør det enkelt å holde oversikt og evt øke datapakker om nødvendig. Ellers har de også trivelige folk hos kundeservicen deres!
Hei ! Tusen takk for din tilbakemelding, Kristina. Godt å høre at alt fungerer som det skal, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Med vennlig hilsen Jonas, Nortel Kundeservice
selger kontaktet meg på tlf, og sa at han hadde et unikt tilbud til meg. Lyttet til selger ang pris på abonnement og data som skulle vere inkludert i prisen. Dette hørtes veldig lovende ut på tlf, fikk beskjed om å svare ok på tekst melding så hvar alt klart. Svarte ok og etter dette ble det bare et H........ Ekstra betaling for bank id på tlf, fri data som ble lovet ble 10gb I døgnet, moms på regning, og kr 9000 får å angre på denne avtalen. Dette er noe disse forbannende selgeren ikke opplyser til deg under tlf samtalen, har aldri opplevd dette før hos andre tlf operatører, Sitter no med et abonnement som jeg er SVÆRT misfornøyd med.............. Svar aldri på en mms fra disse. Be de sende avtalen og les nøye igjennom før du trykker ok på mms.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
svindelforsøk. skal nu gå til politiet anmeldelser av saken. fikk aldri simkort av dem og enda skal 7500 før noe æ aldri har fått.Så dere der ute ikke gå over til nortel
Hei ! Det er trist at du har denne opplevelsen. Gjerne send oss gjerne en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen. - Og undersøke leveringen av SIMkortene dine. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.
Hei Vetle! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.
Hei, Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice