Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Markedsføringen er ikke bra, ser det er flere som tror at det er fra Telenor, når selger sier bedriftoperatør på nettet til Telenor. 24 mnd. bindingstid sa selger ikke noe om, men selger mener at 24 mnd. prissikring er det samme som 24 mnd. garanti.Godkjenning av avtalen måtte gjøres mens selger ventet i telefonen.Det ble heller ikke fortalt at prisene var + mva. Jeg ville gå fra avtalen og fikk da presentert at eneste vei ut av den var å betale bruddgebyr på kr. 3750 pr. nummer. Dette er ren svindel . Har fått regning på kr.7500, jeg kommer til å gå videre med saken
Hei, Bjørn! Det er trist å høre at du har denne opplevelsen. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres, og det må ikke gjøres over samtale. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Svindel Kaller 2 års bindingstid for sikkerhetsgaranti mot høyere priser. Lever av skyhøy flyttepris i bindingstida. Oppgir i tillegg priser uten mva. Selgeren glemte at han sa dette i opptaket,"kontrakten," hvilket ga meg gratis avvikling etter masse mas. For å unngå rettslige tiltak, ga kundeservice seg til slutt.
Hei, Per! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg ser at saken er ferdig behandlet og at en fant en løsning. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Mye grums her ja. Selger opplyste at han ringte fra Telenor. Gebyr på bank id, fakturagebyr på kr. 61,25, bindingstid på 24 mnd. dette fikk jeg ikke opplyst.Nortel skulle si opp mine gamle abonnement, noe som ikke ble gjort ,så jeg betalte dobbelt opp.Ringte kundeservice om de kunne stenge av Nortel Grenseløs til det gamle abonnementet gikk ut. (hadde betalt flere mnd. på forskudd). Ikke noe problem fikk jeg til svar.Da jeg fikk min først faktura,så var ikke grenseløs stengt ned(kr. 499) men Nortel fri samtale til (kr.99) priser uten MVA. Dette var sikkert en glipp tenkte jeg,ville ordne seg når jeg fikk åpnet Nortel Grenseløs.Ringte kundeservice får åpne grenseløs,sa da att det var gjort en feil, hadde betalt for mye.Nei ,det var ikke noe feil,slik skulle det være,etter mye frem og tilbake ga jeg faen og la på. Det er ikke pengene det er snakk om, men fremgangsmåten de driver på. Folk mister tilliten, det er ikke bra for ett børsnotert selskap. Håper 24 mnd går fort, så en kommer seg ut fortet en svint. mvh laffen
Hei, Olav! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Viser til din kontrakt når det kommer til punktene du beskriver. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Cristian Fra Nortel support skriver på omtalesvar at det var en mistorståelse. Da må vel selgeren også forstå det og anullere "avtalen uten 3000 i gebyr. Trolig er det svindel.Er dette samme firma eierne svindlet unna millioner dollar i USA for noen år tilbake. I dag er det vel ikke lov drive aggressiv markedsføring.
Hei, Arild! Gjerne send oss en epost til [email protected] hvor du beskriver din opplevelse. Nortel er et nyetablert heleid norsk selskap. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Byttet til Nortel for lenge siden, opplever å få kontakt med kundeservice relativt fort om det trengs og møter løsningsorienterte folk. Anbefaler gjerne dette videre, har 4 abonnement fra dem og fakturaene kommer inn i avtalt størrelse. Tviler på at det finnes noe billigere løsning for bedrifter.
Hei, Ole Petter! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Lureri, kundeservice som ligger å sover når man ringer dem i oppgitt åpningstid, datamengde som fordamper, fakturaforslag ifølge mine sider som ikke samsvarer med det man avtalte ved inngåelse av kundeforhold. Ei radikal forbedring forventes, om ikke vil engasjementet bli særdeles kortvarig....
Hei, Nils! Vår kundeservice er åpen 08-17 mandag til fredag med 30 sekunder svartid. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan få klarhet i spørsmålene dine. Mvh Christian Nortel
Jeg ble tilbudt en tjeneste som de visstnok ikke hadde likevel. En muntlig avtale som ikke ble holdt fra deres side. Kontaktet dem på support-mailen og via skjema på nett, uten å ha fått noe svar (3 uker siden jeg kontaktet). Fikk endelig tak i en kundebehandler via chat-funksjonen på hjemmesiden, som avsluttet chatten uten å gå videre med saken. Føler meg både lurt og svindlet. Tenker å sende saken videre til forbrukerrådet, da det er blitt gjort dårlig selgerskikk. Synd dersom det måtte ende slik.
Hei, Hoai! Jeg ser at vi har besvart henvendelsene du har sendt inn, men gjerne send oss en epost til [email protected] for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice