Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 37 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Nortel

"Anbefaler alle å lese kontrakt før godkjenning"

Omtale om Nortel skrevet av Bjørn for 04.02.2021 15:48

Nortel har totalt 101 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Anbefaler alle å lese kontrakt før godkjenning"
9 syns denne omtalen er nyttig

Markedsføringen er ikke bra, ser det er flere som tror at det er fra Telenor, når selger sier bedriftoperatør på nettet til Telenor. 24 mnd. bindingstid sa selger ikke noe om, men selger mener at 24 mnd. prissikring er det samme som 24 mnd. garanti.Godkjenning av avtalen måtte gjøres mens selger ventet i telefonen.Det ble heller ikke fortalt at prisene var + mva. Jeg ville gå fra avtalen og fikk da presentert at eneste vei ut av den var å betale bruddgebyr på kr. 3750 pr. nummer. Dette er ren svindel . Har fått regning på kr.7500, jeg kommer til å gå videre med saken

Svar fra Nortel
05.02.2021 15:07
Hei, Bjørn! Det er trist å høre at du har denne opplevelsen. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres, og det må ikke gjøres over samtale. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Anbefaler alle å lese kontrakt før godkjenning" skrev Bjørn om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Bjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Per U. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindelforsøk over tlf"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svindel Kaller 2 års bindingstid for sikkerhetsgaranti mot høyere priser. Lever av skyhøy flyttepris i bindingstida. Oppgir i tillegg priser uten mva. Selgeren glemte at han sa dette i opptaket,"kontrakten," hvilket ga meg gratis avvikling etter masse mas. For å unngå rettslige tiltak, ga kundeservice seg til slutt.

Svar fra Nortel
05.02.2021 15:07
Hei, Per! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg ser at saken er ferdig behandlet og at en fant en løsning. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Olav S. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"lureri?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mye grums her ja. Selger opplyste at han ringte fra Telenor. Gebyr på bank id, fakturagebyr på kr. 61,25, bindingstid på 24 mnd. dette fikk jeg ikke opplyst.Nortel skulle si opp mine gamle abonnement, noe som ikke ble gjort ,så jeg betalte dobbelt opp.Ringte kundeservice om de kunne stenge av Nortel Grenseløs til det gamle abonnementet gikk ut. (hadde betalt flere mnd. på forskudd). Ikke noe problem fikk jeg til svar.Da jeg fikk min først faktura,så var ikke grenseløs stengt ned(kr. 499) men Nortel fri samtale til (kr.99) priser uten MVA. Dette var sikkert en glipp tenkte jeg,ville ordne seg når jeg fikk åpnet Nortel Grenseløs.Ringte kundeservice får åpne grenseløs,sa da att det var gjort en feil, hadde betalt for mye.Nei ,det var ikke noe feil,slik skulle det være,etter mye frem og tilbake ga jeg faen og la på. Det er ikke pengene det er snakk om, men fremgangsmåten de driver på. Folk mister tilliten, det er ikke bra for ett børsnotert selskap. Håper 24 mnd går fort, så en kommer seg ut fortet en svint. mvh laffen

Svar fra Nortel
05.02.2021 15:07
Hei, Olav! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Viser til din kontrakt når det kommer til punktene du beskriver. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
"Gav beskjed om at samtalen var fra Telenor og måtte trykke OK fort fordi den falt ut"
3 syns denne omtalen er nyttig

Cristian Fra Nortel support skriver på omtalesvar at det var en mistorståelse. Da må vel selgeren også forstå det og anullere "avtalen uten 3000 i gebyr. Trolig er det svindel.Er dette samme firma eierne svindlet unna millioner dollar i USA for noen år tilbake. I dag er det vel ikke lov drive aggressiv markedsføring.

Svar fra Nortel
05.02.2021 15:07
Hei, Arild! Gjerne send oss en epost til [email protected] hvor du beskriver din opplevelse. Nortel er et nyetablert heleid norsk selskap. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Olepetter L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra om du trenger mye data"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Nortel for lenge siden, opplever å få kontakt med kundeservice relativt fort om det trengs og møter løsningsorienterte folk. Anbefaler gjerne dette videre, har 4 abonnement fra dem og fakturaene kommer inn i avtalt størrelse. Tviler på at det finnes noe billigere løsning for bedrifter.

Svar fra Nortel
05.02.2021 11:08
Hei, Ole Petter! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 101 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR