Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nortel

Omtale av  Andreas H

Kjekk og hyggelig selger - du kan høre smilet i stemmen. De svarer meget raskt på kunderservice og er både flinke og kjappe til å fikse opp i deres og egne feil. Prisene er helt utmerket og kundeservicen er på topp! Dette blir nok et selskap som vil ta store markedsandeler innenfor bedriftsmarkedet. Kingkong!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33

Hei, Andreas! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Kjapt, trygt og meget rimelig

Omtale av  Heidi

Enkelt å bytte til Nortel. Fantastisk kundeservice. Vi fikk feil med et SIM kort. Nortel ordnet raskt opp og vi fikk nytt SIM-kort over natta. Vi har redusert telefon og Internett kostnader betraktelig. Dette er et supert selskap å være en del av. Tusen takk Nortel.

Svar fra Nortel
02.03.2021 10:54

Hei, Heidi! Tusen takk for din tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Føler meg lurt

Omtale av  Gunda

Jeg ble kontaktet av en selger fra Nortel, og vedkommende gikk inn og kikket på hvor mye data jeg brukt pr mnd. og da mente hun at jeg sparte ca 100kr i mnd. Da jeg fikk fakturaen ble jeg rimelig irritert, og da jeg attpåtil fikk melding om at jeg snart hadde brukt opp dataen min ble jeg skikkelig irritert. Ringte Nortel etter at jeg snakket med mitt gamle selskap dipper, de vet jeg ikke har bindingstid. Jeg spurte om jeg kunne bytte til de igjen, da spurte hun hvilket firma jeg brukte nå, og da svarte hun at de har bindingstid. Nortels kundeservice var veldig hyggelig, ikke noe og si på det. Hun sa at jeg skulle ha blitt opplyst om 24 mnd bindingstid, noe jeg trodde ikke var vanlig lengre. Hun var som sagt veldig hyggelig og jeg fikk gjort om fra faktura til e-faktura. Noen kroner spart. Nå må jeg vel kjøpe til data, og da blir det dyrere enn dipper og med 24 mnd bindingstid, Jippi

Svar fra Nortel
02.03.2021 10:54

Hei, Gunda! Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan se på saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Veldig fornøyd!

Omtale av  Safety T

Vi har hele veien vært veldig fornøyd med nortel! Oppfølging og service vi har fått fortjener full score!

Svar fra Nortel
02.03.2021 10:53

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding, vi ser frem til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Veldig ryddig prosess

Omtale av  Christoffer I

Ble oppringt av rådgiver som booket møte med meg i kalender over Teams. Veldig ryddig gjennomgang med selger, sammenlignet med hva jeg hadde så fikk jeg en utrolig mye bedre avtale. Nytt sentralbord ble også ordnet av rådgiveren, noe vi hadde stor bruk for. Strålende fornøyd!

Svar fra Nortel
02.03.2021 10:53

Hei Christoffer! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Back to basic

Omtale av  Sindre

Veldig bra kundeservice, slipper å vente i lange telefonkøer, fleksible løsninger

Nyttig (4)

Anbefaler alle å lese kontrakt før godkjenning

Omtale av  Bjørn

Markedsføringen er ikke bra, ser det er flere som tror at det er fra Telenor, når selger sier bedriftoperatør på nettet til Telenor. 24 mnd. bindingstid sa selger ikke noe om, men selger mener at 24 mnd. prissikring er det samme som 24 mnd. garanti.Godkjenning av avtalen måtte gjøres mens selger ventet i telefonen.Det ble heller ikke fortalt at prisene var + mva. Jeg ville gå fra avtalen og fikk da presentert at eneste vei ut av den var å betale bruddgebyr på kr. 3750 pr. nummer. Dette er ren svindel . Har fått regning på kr.7500, jeg kommer til å gå videre med saken

Svar fra Nortel
05.02.2021 15:07

Hei, Bjørn! Det er trist å høre at du har denne opplevelsen. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres, og det må ikke gjøres over samtale. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (12)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR