Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 34 innen
mobilselskap
94%
anbefaler
Nortel

"Super kvalitet i oppfølging og leveranser"

Omtale om Nortel skrevet av Jone S for 24.03.2020 17.40

Nortel har totalt 19 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kvalitet i oppfølging og leveranser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.

Bytt.no
"Super kvalitet i oppfølging og leveranser" skrev Jone S om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Jone S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så mye data jeg ville til en veldig god pris, med Telenor dekning - og trivelig folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilselskap av rang!"
1 syns denne omtalen er nyttig

For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!

Svar fra Nortel
31.03.2020 14.42
Hei Tore,

Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.

Svar fra Nortel
26.03.2020 08.06
Hei, takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde i Nortel! Vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal få svar fra oss så kjapt som mulig og best mulig service.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Styr unna, lokk og lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.

Svar fra Nortel
10.03.2020 11.17
Hei Trygve,
Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Nortel.
Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig.

Vi jobber kun mot bedriftsmarkedet å opplyser derfor alltid våre priser eks. mva, men det skal være tydelig i kontrakten med oss at prisen du får opplyst er ekskludert MVA.

Kundene våre kan velge om de vil binde seg mot en reduksjon i prisen på abonnementet, men dette velger kunden selv.

Send oss gjerne hele saken til e-postadressen vår support@nortel.no, slik at vi kan få undersøkt dette nærmere.
Nortel har totalt 19 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR