Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Camilla og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
God hjelp hos kundeservice, og meget god dekning!!
Raskt svar og god kundeservice! Konkurransedyktige produkter.

Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.

Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.
