Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice, ordner opp hvis det skulle være noe. Egen kundebehandler, en slipper å sitte i telefonkø å vente på en tilfeldig person. God dekning!
Hei, Ove! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal fortsette å arbeide hardt for å gi deg best mulig opplevelse! Mvh Christian Nortel Kundeservice
De sparte meg mange tusen i året, hva kjempe hyggelig og hjelpsom når jeg hadde flere spørsmål
Kjapp og hyggelig rådgiver. Får følelsen av at de bryr seg om deg som kunde. Utrolig god kundeservice og det hele ordnet seg raskt fordi det hastet. Anbefales for det sterkeste.
Hei, Jaufer! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre
Hei, Kåre! Det var leit at dette var din opplevelse. Vi håper på å få sjansen til å samarbeide med deg en gang i fremtiden. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter
Hei Camilla, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Raskt svar og god kundeservice! Konkurransedyktige produkter.
Hei Ola, Tusen takk for en fin tilbakemelding, så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement!