Dersom din bedrift har lite å gjøre på i det daglige kan Nortel anbefales. Dersom dere IKKE ønsker å benytte en dag i uken på å drive opplæring av Nortel sine ansatte i forhold til bokføring, riktig fakturering osv., så styr unna. Alt som kan gjøres feil blir gjort feil. Når feilene etter ukesvis med korrespondanse er rettet, må du regne med å starte på nytt ved neste fakturering og slik går dagene. Selskapet holder ikke det de lover og slutter egentlig bare å svare når en har en dialog gående. Selskapet solgte sin løsning inn som egnet for konsern med felles sentralbord, dette fungerer særdeles dårlig. Det eneste de ser ut til å ha gode rutiner på er utsending av purringer, men de er ikke like nøye på om de faktisk har penger tilgode hos den de purrer på. Tror revisoren til Nortel har en heftig jobb framfor seg.

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Missfornøyd og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Problemfri telefoni og super service hver gang. Og billigst.

Konkurransedyktig på pris. Lett å komme i kontakt med God service ved behov Så langt ingen negative opplevelser. Anbefaler Nortel som leverandør.

Etter en del innkjøringsproblemer så har det blitt bra og det er god dekking over alt

Nortel leverer hva de lover, og er lette å nå tak i om det er behov for det. Har samme nett som Telenor som vil si god dekning. Har vært kunde i to år og er veldig fornøyd!
