Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dersom din bedrift har lite å gjøre på i det daglige kan Nortel anbefales. Dersom dere IKKE ønsker å benytte en dag i uken på å drive opplæring av Nortel sine ansatte i forhold til bokføring, riktig fakturering osv., så styr unna. Alt som kan gjøres feil blir gjort feil. Når feilene etter ukesvis med korrespondanse er rettet, må du regne med å starte på nytt ved neste fakturering og slik går dagene. Selskapet holder ikke det de lover og slutter egentlig bare å svare når en har en dialog gående. Selskapet solgte sin løsning inn som egnet for konsern med felles sentralbord, dette fungerer særdeles dårlig. Det eneste de ser ut til å ha gode rutiner på er utsending av purringer, men de er ikke like nøye på om de faktisk har penger tilgode hos den de purrer på. Tror revisoren til Nortel har en heftig jobb framfor seg.
Hei Jeg skjønner det kan oppleves som frustrerende om du ikke får svar på en dialog du har gående. Det er også veldig synd om våre produkter og tjenester ikke lever opp til forventningene dere har og ble lovet. Jeg ønsker at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din, og spesielt det du nevner angående fakturering og purring. Før jeg kan søke deg opp i våre systemer trenger jeg litt mer kontaktinformasjon. Jeg vil veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken din en gang til. Håper vi kan klare å snu din opplevelse av Nortel til noe positivt! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Problemfri telefoni og super service hver gang. Og billigst.
Hei Lars Takk for at du gir oss 5 stjerner, det blir vi veldig glad for! Flott å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Konkurransedyktig på pris. Lett å komme i kontakt med God service ved behov Så langt ingen negative opplevelser. Anbefaler Nortel som leverandør.
Hei Jan Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du er fornøyd med dine produkter og tjenester fra Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Etter en del innkjøringsproblemer så har det blitt bra og det er god dekking over alt
Hei Johan Takk for din tilbakemelding. Veldig fint å høre at du nå er fornøyd, og at du opplever god dekning! Alle våre abonnement har full Telenor-dekning, som stadig vekk vinner Ooklas speedtester. Om det skulle være noe du lurer på, eller trenger hjelp til er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel leverer hva de lover, og er lette å nå tak i om det er behov for det. Har samme nett som Telenor som vil si god dekning. Har vært kunde i to år og er veldig fornøyd!
Hei Jon Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ingenting gjør oss mer glad enn når du som kunde er fornøyd med dine produkter og tjenester hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selgeren ba meg ringe han om jeg ville avslutte abonnementet før avtaletiden gratis.Dette gjorde jeg siden Nortel har høye ekstra avgifter på ekstra sim og dem tar 39kr for e-faktura.Når jeg ringer han trekker han det tilbake og klagen jeg sendte til nortel svarer han på og ikke kundeservice. Så da hjelper det heller ikke og sende inn klage når den stopper hos han man klager på
Hei Thomas Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd her. Det er beklagelig at du ikke føler du har kommet gjennom med henvendelsen din. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og vil at du skal ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av saken din. Denne mailadressen fører direkte til et eget team på kundeservice som tar tak i henvendelsen din. Håper vi kan snu din opplevelse av Nortel til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg fikk god hjelp på en lørdag da mobilen etter nedlasting av «bedriftsapp» sluttet å ta imot innkommende anrop. Problemet ble løst, men det at en såpass alvorlig feil oppstod i det hele tatt, trekker ned.
Hei Anett Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Jeg skjønner det kan være frustrerende når det oppstår utfordringer som du beskriver her, men da er det kjekt å lese at du fikk rask og god hjelp. Ikke nøl med å ta kontakt igjen hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.