Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi møtte et tydelig kundefokus og vilje til å finne en god og prismessig veldig konkurransedyktig løsning for oss som SMB bedrift. Meget god kundeoppfølging.
Hei Espen, Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal bli fornøyd. Hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse av Nortel!
Gode priser, raskt å få utført endringer, og en moderne side for selvbetjening
Hei Anders, Takk for gode tilbakemeldinger!
Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)
Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.
Hei Thomas, Glad du er fornøyd med tjenestene våre. Vi prøver å gjøre vårt ytterste for å hjelpe våre kunder!
Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.
Hei Jone, Vi er veldig glad du turte å satse på Nortel! Hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse av Nortel, du må ikke nøle med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!
Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)
Hei Per! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi står på for å utfordre duepolet på både priser og service!
For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!
Hei Tore, Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!