Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjapp og hyggelig rådgiver. Får følelsen av at de bryr seg om deg som kunde. Utrolig god kundeservice og det hele ordnet seg raskt fordi det hastet. Anbefales for det sterkeste.
Hei, Jaufer! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre
Hei, Kåre! Det var leit at dette var din opplevelse. Vi håper på å få sjansen til å samarbeide med deg en gang i fremtiden. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter
Hei Camilla, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Raskt svar og god kundeservice! Konkurransedyktige produkter.
Hei Ola, Tusen takk for en fin tilbakemelding, så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement!
Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.
Hei Ola! Tusen takk for din fine tilbakemelding - det er flott å høre at du hadde en smertefri overgang til oss!
Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.
Hei Stein, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og tjenester. Vi ser fram til et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel