Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
Nortel

"Rimelig billig telefon."

Omtale om Nortel skrevet av Agnar M for 22.10.2020 20.37

Nortel har totalt 78 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig billig telefon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.

Bytt.no
"Rimelig billig telefon." skrev Agnar M om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Agnar M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Jeg mistet kontakt med Nortel på telefonen helt plutselig."
4 syns denne omtalen er nyttig

Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og meget god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, ordner opp hvis det skulle være noe. Egen kundebehandler, en slipper å sitte i telefonkø å vente på en tilfeldig person. God dekning!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig ung mann"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sparte meg mange tusen i året, hva kjempe hyggelig og hjelpsom når jeg hadde flere spørsmål

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt av en hyggelig telefonselger med gode priser og som møtte opp med sim kort personlig. Smertefri portering og faktura stemmer overens med tilbud. Full Telenor dekning til meget gode priser! Anbefales på det sterkeste!

Nortel har totalt 78 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR