Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ble lurt inn i noe som koster 3000,- å komme ut av.

Omtale av  Tove

Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost på [email protected] slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Superfornøyd‼️‼️

Omtale av  Hildebjørg S

Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Kjempefornøyd med Nortel ... Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst av support.

Omtale av  Sten A

Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Se hvem som ringer

Omtale av  Trond A. P

Jeg har ønske om å se hvem som ringer til oss. Pr i dag får vi ikke denne tjenesten fra Nortel.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei Trond, Takker for en positiv omtale! Se hvem som ringer er tjeneste som er under utvikling, og vil bli lansert i vår. Mvh Sophie, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Svindel fra begynnelse til slutt!

Omtale av  Stig P

Løgn og bedrag. vi ble lovet lavere pris en vi hadde fra vår daværende leverandø DIPPER, og NORSAT fortalte oss at de ALDRI reduserer hastigheten og at vi skulle få 300 GB i mnd. noe som er reint sprøyt. vi har GB teller på våre mobiler og vi kunne dokumentere at vi ikke brukte 30 GB på en periode men til tross for at vi sendte bilder av GB teller fra mobilene våre innrømmet de ikke at de teller dobbelt av faktisk forbruk. De stengte ned våre telefoner 2 dager av de første 9 dagene forde de påtod at vi hadde brukt 10GB. på en dag, noe som ikke var tilfellet. Dvs at hvis du ikke bruker det de mener er 10GB hver dag vil ikke kundene få levert mer en kanskje 100GB. pga. begrensningen de påtar seg å legge inn etter at avtalen er gjort. Nå har vi fått første faktura fra NORTEL og den er på det dobbelte av hva vi hadde tidligere, så vi har påstått og mener fortsatt at de lyver og lover alt mellom himmel og jord for å få kunder til å gå på en 24 mnd. avtale men dette går vi til retten med for å få slutt på en gang for alle!!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33

Hei, Stig! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (12)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nortel

Omtale av  Andreas H

Kjekk og hyggelig selger - du kan høre smilet i stemmen. De svarer meget raskt på kunderservice og er både flinke og kjappe til å fikse opp i deres og egne feil. Prisene er helt utmerket og kundeservicen er på topp! Dette blir nok et selskap som vil ta store markedsandeler innenfor bedriftsmarkedet. Kingkong!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33

Hei, Andreas! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Kjapt, trygt og meget rimelig

Omtale av  Heidi

Enkelt å bytte til Nortel. Fantastisk kundeservice. Vi fikk feil med et SIM kort. Nortel ordnet raskt opp og vi fikk nytt SIM-kort over natta. Vi har redusert telefon og Internett kostnader betraktelig. Dette er et supert selskap å være en del av. Tusen takk Nortel.

Svar fra Nortel
02.03.2021 10:54

Hei, Heidi! Tusen takk for din tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (8)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR