Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
svindelforsøk. skal nu gå til politiet anmeldelser av saken. fikk aldri simkort av dem og enda skal 7500 før noe æ aldri har fått.Så dere der ute ikke gå over til nortel
Hei ! Det er trist at du har denne opplevelsen. Gjerne send oss gjerne en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen. - Og undersøke leveringen av SIMkortene dine. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.
Hei Vetle! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.
Hei, Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost på [email protected] slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg
Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.
Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Jeg har ønske om å se hvem som ringer til oss. Pr i dag får vi ikke denne tjenesten fra Nortel.
Hei Trond, Takker for en positiv omtale! Se hvem som ringer er tjeneste som er under utvikling, og vil bli lansert i vår. Mvh Sophie, Nortel Kundeservice