Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hrr hatt dem siden November 2020 og alt fungerer flott!

Omtale av  Terje

Jeg kom med litt kritikk under etablering og fikk raskt kontakt med personen som driver selskapet. han oppklarte alt og alt har fungert flott. Jeg bytter selskap nå, grunnet ander omstendigheter, men kommer gjerne igjen som kunde senere :) Vi trenger slike som Nortel som kan utfordre Telenor som jeg var missfornøyd med den gang jeg byttet til Nortel :)

Svar fra Nortel
27.04.2022 14:33

Hei Terje, Takk for en så fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Du er hjertelig velkommen tilbake om det skulle passe seg! Mvh Maria Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Svindler folk og driver kriminelt. håper ingen blir lurt som meg. for dette er ille!

Omtale av  Ole C. N

først må jeg bare si at det de holder på med er absurd og over grensa til kriminelt. Jeg gikk med på abonement hos nortel for snart 2 år siden. når de ringte så presenterte de seg som telenor, noe som viste seg ikke stemte. og de sa at samtalen ville bli tatt opp, noe som var greit og betryggende for en evt tvist. jeg presisterte den gang at jeg ikke går med på noe som helst abonement om det er bruddgebyr og slike skjulte avgifter. de ordnet så hele familien min byttet over. fra første faktura kom så ble det tull og etter mye krangling og så ordnet de opp i den. men når jeg la ned firmaet mitt og byttet over til talkmore så kom det regning fra nortel på 13 000 kr!! ringte de og sendte mail og ba om og få sendt over lydfilen fra den dagen jeg godtok tilbudet så jeg kunne få tatt dem på ordet. men da fikk beskjed om at den var slettet merkelig nok! ut ifra alle andmeldelser av Nortel på google og facebook så er dette noe de lurer kundene på regelmessig.. og til dere i nortel når dere svarer opp at jeg må ta kontakt med kunderservice om dette så kan dere bare glemme det, for det har jeg prøvd! jeg hadde vært flau om jeg var dere. FYSJ'!

Nyttig (10)

Mangler mobilnett

Omtale av  Tone

Datasim fungerer ikke.mobil internett sluttet plutselig å fungere, selv med full dekning

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Tone, Så leit å høre at produktet ikke har fungert som forventet. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg, og sørge for at du har et fungerende produkt fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får sett på saken. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Vakttelefon..

Omtale av  Bjørn E

Fikk den hjelp jeg hadde behov for på vakttelefonen nå i påsken😊

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Bjørn, Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Styr unna

Omtale av  Alene I. U

Ble lovet smertefri overgang til nortel, hvor det ble tydeliggjort at telefonen ville fungere innen kort tid. Derimot fungerte det aldri og jeg sto uten tilgang på bussbillett alene i utlandet på ukjent sted. Fikk ikke ringt eller gitt beskjed til noen. Betalte dyrt for taxi. Da det ble sagt ifra til nortel, var det ikke mye hjelp å få, lite beklagelse.

Svar fra Nortel
12.04.2022 12:42

Hei, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Jens

Ble lurt til å svare på en Mail og tvunget til 24mnd abonnement med skyhøye utmeldingspriser.

Svar fra Nortel
08.04.2022 11:17

Hei Jens, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Svindel og falske opplysninger

Omtale av  Ole

Styr langt unna Nortel Nortel sier at det er 2års binding i alle tlf selskap, å de betaler ut bindingen. Med den tlf leverandøren som du har, dette er svindel og løgner ( jeg hadde ikke noe binding i Telenor) Du må skrive under kontra på 2år. å 3000,-kr vis du bryster den før tiden er ute. Dette er en slave kontrakr Har snakket med andre som sier det samme. Fikk klar beskjed!!! Kom dæ bort fra nortel

Svar fra Nortel
22.03.2022 08:04

Hei Ole, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR