Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.
Hei Jim Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller [email protected], slik vi kan finne en løsning på dette.
Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!
Hei Martin, Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding! Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.
Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.
Hei Roar, Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.
Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn
Hei Asbjørn, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.
Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.
Hei Martin, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌
Hei Lars, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.
Hei, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.