Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gikk heilt fint med overgang og har god Telenordekning
Hei Frode! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kunde support kunne vært bedre.Fikk ikke relevant informasjon på første forsøk
Hei, Og tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, send oss gjerne en epost til [email protected] dersom du har spørsmål. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Rask og grei hjelp selv om kundeservice var stengt
Hei Jan! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Mannlig selger lover gull og grønne skoger på telefon og bekrefter dette på Mail flere ganger... Dette hjelper ingenting når jeg ved tilfeldighet oppdager selger har løyet.. Abbonement har aldri blitt operativt, men fortsatt nekter de annulere overgangsridspunkt. De blir idag politianmeldt... STYR UNNA...
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Som kunde hos Nortel får jeg det jeg trenger: nok data og den beste dekningen. Tipp topp!
Hei Guro! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Slet og rett ingen sammenheng med det jeg blev lovet og det jeg fikk i etterkant. Prisen blev 3 gange højre enn lovet, kan jeg få kontakt med selgeren, NEJ HELT UMULIGT.....
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice