Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger var svært overbevisende og fikk oss til å overføre 2 telefonnummer og 4 bredbånd til dem fordi de påstod å være billigere og at det var fri bruk av data. De sa også at vi kunne åpne abn. når vi ville og stenge ved behov. Prisene var uten mva, derfor var det dyrere enn det vi hadde. Vi måtte betale fra første dag, enda avtalen var at vi ikke trengte å betale før vi åpnet hyttene de skulle benyttes i. Det er bindingstid og vi måtte betale 3750 kr da vi angret oss etter et par uker på det ene mobilabonnementet! Det er jo helt sinnsykt når det kun er snakk om abonnement, ikke mobiltelefon eller annet utstyr. Masse rot og lureri har det vært. Gleder oss til året er omme.
Hei! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten som du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Rask oppfølging, svært imøtekommende selger, håper bare de gir like god oppfølging videre i kundeforholdet så ønsker vi selvfølgelig beholde dem som leverandør. God dekning og bra sentralbordløsning. Rimelig pris.
Hei, Åse! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal gi deg minimum like god oppfølging videre! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Gode priser med god dekning. Sparer spesielt mye på mobildata.
God service og god kommunikasjon med kundeservice. Lett å få tak i og kort ventetid.
Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice
God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!
Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.
Hei, Axel! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi vil gjøre det vi kan for at fortsettelsen skal bli minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice