Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Kåre og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter

God hjelp hos kundeservice, og meget god dekning!!
Raskt svar og god kundeservice! Konkurransedyktige produkter.

Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.
