Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 37 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
Nortel

"Tett på i hele prosessen"

Omtale om Nortel skrevet av Axel H for 11.11.2020 08:41

Nortel har totalt 85 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tett på i hele prosessen"
7 syns denne omtalen er nyttig

Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30
Hei, Axel! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi vil gjøre det vi kan for at fortsettelsen skal bli minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Tett på i hele prosessen" skrev Axel H om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Axel H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser, rask og effektiv kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30
Hei, Magne! Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi skal jobbe hardt for å sikre at den gode opplevelsen din vedvarer. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
9 syns denne omtalen er nyttig

Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29
Hei, Rudi! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til kundeservice@nortel.no slik at vi kan gå gjennom saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29
Hei, Grete! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til kundeservice@nortel.no med hvilke innvendinger du har slik at vi kan se over saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr for all del unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29
Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 85 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR