Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Axel H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.

Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid

Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.

Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.
