Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.
Hei Vetle! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.
Hei, Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost på [email protected] slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg
Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.
Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Jeg har ønske om å se hvem som ringer til oss. Pr i dag får vi ikke denne tjenesten fra Nortel.
Hei Trond, Takker for en positiv omtale! Se hvem som ringer er tjeneste som er under utvikling, og vil bli lansert i vår. Mvh Sophie, Nortel Kundeservice
Løgn og bedrag. vi ble lovet lavere pris en vi hadde fra vår daværende leverandø DIPPER, og NORSAT fortalte oss at de ALDRI reduserer hastigheten og at vi skulle få 300 GB i mnd. noe som er reint sprøyt. vi har GB teller på våre mobiler og vi kunne dokumentere at vi ikke brukte 30 GB på en periode men til tross for at vi sendte bilder av GB teller fra mobilene våre innrømmet de ikke at de teller dobbelt av faktisk forbruk. De stengte ned våre telefoner 2 dager av de første 9 dagene forde de påtod at vi hadde brukt 10GB. på en dag, noe som ikke var tilfellet. Dvs at hvis du ikke bruker det de mener er 10GB hver dag vil ikke kundene få levert mer en kanskje 100GB. pga. begrensningen de påtar seg å legge inn etter at avtalen er gjort. Nå har vi fått første faktura fra NORTEL og den er på det dobbelte av hva vi hadde tidligere, så vi har påstått og mener fortsatt at de lyver og lover alt mellom himmel og jord for å få kunder til å gå på en 24 mnd. avtale men dette går vi til retten med for å få slutt på en gang for alle!!
Hei, Stig! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Christian, Nortel Kundeservice