Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget fornøyd med kundeservice. Takk

Omtale av  Johnny

Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice

Nyttig (2)

Rask service

Omtale av  Ingrid

God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!

Nyttig (2)

Tett på i hele prosessen

Omtale av  Axel H

Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30

Hei, Axel! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi vil gjøre det vi kan for at fortsettelsen skal bli minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (9)

Gode priser, rask og effektiv kundeservice

Omtale av  Magne

Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30

Hei, Magne! Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi skal jobbe hardt for å sikre at den gode opplevelsen din vedvarer. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (9)

Svindel

Omtale av  Rudi

Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Rudi! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan gå gjennom saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (13)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Grete

Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Grete! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] med hvilke innvendinger du har slik at vi kan se over saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (13)

Styr for all del unna

Omtale av  Morten

Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (11)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR