Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet god dekning å det ble ikke nevnt noe om bindingstid. Endte opp med abonnement uten dekning å regning på 9000+mva i bruddgebyr da vi måtte bytte, siden vi måtte bytte til et annet abonnement, da dekning var så dårlig at vi ikke kunne snakke i tlf, så vidt ta imot meldinger. Vært i kontakt med kundeservice flere ganger, bare tull derifra. Anbefales overhode ikke!!
Hei Silje, Jeg synes det er svært leit at du sitter med dette inntrykket av oss. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge. Vi garanterer at alle våre kunder har full Telenor-dekning, uavhengig av hvilket abonnement en har hos oss. Det står tydelig i alle våre avtaler at det er avtaletid på abonnementet, og det er alltid henvist til abonnementsvilkårene våre for mer informasjon. Avtaletiden kommer også frem under samtale med selger. Vi tar svindel på svært alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så får vi tatt en gjennomgang av saken din sammen. Mvh Hilde Kundeservice
My needs and questions were answered promptly and very well!
Hello Ayo, Thank you for your kind feedback. I'm happy you satisfied with us. Mvh Hilde Kundeservice
Deres kritiske supoort telefon er tilgjengelig døgnet rundt. Magisk i henhold til bedriftsabonnement
Hei Arne, Takk for en flott tilbakemelding. Vi skal fortsette å være tilgjengelig når du trenger oss. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice
God kundeservice og oppfølging, fikk SIM-kort levert på døren! Veldig fornøyd.
Hei Kristin, Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde Kundeservice
Fikk problemer med gamle selskapet ved overføring, her fikk jeg god hjelp av Nortels kundeservice team 😊
Hei Han, Så bra du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice
Vi er veldig fornøyd m all kundeservice fra dere. Spesielt fornøyd m tilrettelegging for våres behov.
Hei Monica, Tusen takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.
Hei Kim, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice