Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bekymringsfritt - for det funker

Omtale av  Agnete

Som gründere var vi avhengig av å komme trygt i gang, og Nortel var behjelpelig med alt helt i fra begynnelsen. Abonnement, faktura, oppfølging, midlertidig mobilt bredbånd osv. Har vi spørsmål så svarer kundeservice kjapt og godt. Topp fornøyd!

Svar fra Nortel
29.09.2022 09:07

Hei Agnete, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å høre at dere har vært fornøyd med overgangen til oss, og at dere har fått hjelp når dere trenger det. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)

Seriøs og god

Omtale av  Haavard V

Veldig fornøyd med Nortel. Både dekningen og servicen er upåklagelig! Anbefales

Svar fra Nortel
29.09.2022 09:07

Hei Haavard, Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester! Vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)

Fantastisk

Omtale av  Rune S

Møtte en positiv og hjelpsom mann. Dette var helt topp altså. Masse takk for hjelpen😊

Svar fra Nortel
29.09.2022 09:07

Hei Rune, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du har fått god hjelp fra oss, og at du har en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med en av våre ansatte. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (4)

Ved henvendelse

Omtale av  Inger C. O

Profesjonell og hjelpsom ansatt som enkelt løste mitt problem.

Nyttig (4)

Fornøyd bedriftskunder i nord.

Omtale av  Kurt

Veldig fornøyd med dekning på mobilnettet. Svært fornøyd med datamengde og hastighet. Enkelt å administrere abonnementet via appen.

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nortel er et svindelfirma

Omtale av  Steinar

Jeg kjøpte stor ekstra datakvote i slutten av juli. Denne ble nullet ut ved månedskiftet. Jeg sjekket at jeg hadde data rollover, men dette gjaldt ikke ekstra innkjept datakvote. Det stod nederst med liten skrift. Bare svindlere finner på slike ting. Jeg foreslår at dere viser forsiktighet i ongangen med Nortel.

Nyttig (10)

Svindel av første klasse

Omtale av  Ken

Selger ringte meg fra Nortel og ga meg tilbud på å skifte mobil operatør, først ville jeg ikke jeg skifte og han ringte meg flere ganger. Han sa at Nortel ville dekke bruddgebyr så det var ingen problem, det var bare å sende over kopi av faktura så fikk jeg pengene tilbake. Han økte også data mengden fra 12 til 15 GB med rollover, så da etter litt i tenkeboksen så aksepterte jeg dette. Alt var helt fint til jeg fikk faktura fra Phonero der de krevde Avbestillingsgebyr men også Debitering av tidligere kreditert utkjøp på kr. 12000 for to mobil abonnemang. Selger hos Nortel hadde jobbet tidligere hos Phonero og kjente til dem, så da burde han ha vist at de krevde Debitering av tidligere kreditert utkjøp, ikke bare 3000,- i bruddgebyr pr. telefon. Dette er opplysninger som ikke kommer frem i samtalen med ham, og jeg får ingen opplysninger om at dette kan skje. Så her meiner jeg at dere ikke har opplyst meg nok informasjon, for hadde dette vært sagt til meg så hadde jeg ALDRI skiftet til Nortel. Når jeg får svar fra Nortel så vil de bare betale bruddgebyret på kr. 6000,- eks. mva men de ville bare trekke det av på månedlige faktura slik at ikke betaler faktura fra dem på ca. et år. Jeg svarer at dette ikke er en del av avtalen og at jeg ikke aksepterer dette. Da får jeg tilbake svar at de enten kan betale ut 6000,- eks. mva til men konto eller at de dekker kr. 8000,- men jeg må binde meg for 3 år hos dem. Det vil si at jeg tape kr. 4000,- eks mva hvis jeg godtar deres løsning. Jeg tar da kontakt med mitt gamle mobilselskap og der de tilbyr meg å komme tilbake og kreditere hele kravet på bruddgebyr og utkjøp av tidligere utkjøp. Nå jeg så sier til Nortel at jeg vil gå tilbake til mitt gamle mobilselskap så truer de med at de vil fakturere meg med bruddgebyr på kr. 6000,- eks mva noe jeg mener er urimelig da de ikke har betalt noe bruddgebyr for meg samt ikke har holdt sin del av avtalen som selgeren til Nortel lovet. Jeg klaget dette inn til brukerklagenemda men fikk ikke medhold. Men moralen til Nortel er helt forkastelig og er bare ute etter å lure kunder til seg.

Nyttig (15)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR