Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som gründere var vi avhengig av å komme trygt i gang, og Nortel var behjelpelig med alt helt i fra begynnelsen. Abonnement, faktura, oppfølging, midlertidig mobilt bredbånd osv. Har vi spørsmål så svarer kundeservice kjapt og godt. Topp fornøyd!
Hei Agnete, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å høre at dere har vært fornøyd med overgangen til oss, og at dere har fått hjelp når dere trenger det. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Veldig fornøyd med Nortel. Både dekningen og servicen er upåklagelig! Anbefales
Hei Haavard, Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester! Vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Møtte en positiv og hjelpsom mann. Dette var helt topp altså. Masse takk for hjelpen😊
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du har fått god hjelp fra oss, og at du har en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med en av våre ansatte. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Veldig fornøyd med dekning på mobilnettet. Svært fornøyd med datamengde og hastighet. Enkelt å administrere abonnementet via appen.
Jeg kjøpte stor ekstra datakvote i slutten av juli. Denne ble nullet ut ved månedskiftet. Jeg sjekket at jeg hadde data rollover, men dette gjaldt ikke ekstra innkjept datakvote. Det stod nederst med liten skrift. Bare svindlere finner på slike ting. Jeg foreslår at dere viser forsiktighet i ongangen med Nortel.
Selger ringte meg fra Nortel og ga meg tilbud på å skifte mobil operatør, først ville jeg ikke jeg skifte og han ringte meg flere ganger. Han sa at Nortel ville dekke bruddgebyr så det var ingen problem, det var bare å sende over kopi av faktura så fikk jeg pengene tilbake. Han økte også data mengden fra 12 til 15 GB med rollover, så da etter litt i tenkeboksen så aksepterte jeg dette. Alt var helt fint til jeg fikk faktura fra Phonero der de krevde Avbestillingsgebyr men også Debitering av tidligere kreditert utkjøp på kr. 12000 for to mobil abonnemang. Selger hos Nortel hadde jobbet tidligere hos Phonero og kjente til dem, så da burde han ha vist at de krevde Debitering av tidligere kreditert utkjøp, ikke bare 3000,- i bruddgebyr pr. telefon. Dette er opplysninger som ikke kommer frem i samtalen med ham, og jeg får ingen opplysninger om at dette kan skje. Så her meiner jeg at dere ikke har opplyst meg nok informasjon, for hadde dette vært sagt til meg så hadde jeg ALDRI skiftet til Nortel. Når jeg får svar fra Nortel så vil de bare betale bruddgebyret på kr. 6000,- eks. mva men de ville bare trekke det av på månedlige faktura slik at ikke betaler faktura fra dem på ca. et år. Jeg svarer at dette ikke er en del av avtalen og at jeg ikke aksepterer dette. Da får jeg tilbake svar at de enten kan betale ut 6000,- eks. mva til men konto eller at de dekker kr. 8000,- men jeg må binde meg for 3 år hos dem. Det vil si at jeg tape kr. 4000,- eks mva hvis jeg godtar deres løsning. Jeg tar da kontakt med mitt gamle mobilselskap og der de tilbyr meg å komme tilbake og kreditere hele kravet på bruddgebyr og utkjøp av tidligere utkjøp. Nå jeg så sier til Nortel at jeg vil gå tilbake til mitt gamle mobilselskap så truer de med at de vil fakturere meg med bruddgebyr på kr. 6000,- eks mva noe jeg mener er urimelig da de ikke har betalt noe bruddgebyr for meg samt ikke har holdt sin del av avtalen som selgeren til Nortel lovet. Jeg klaget dette inn til brukerklagenemda men fikk ikke medhold. Men moralen til Nortel er helt forkastelig og er bare ute etter å lure kunder til seg.