Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mye mas om og bli kunde.

Omtale av  Tom

Jeg har fått 7-8 telefoner om og bli kunde hos Nortel. Ga beskjed om at jeg ikke er intressert, og ba dem fjerne oss fra ringelisten. Allikavell fortsetter dem og ringe. Håpløst og bortkastet tid.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15

Hei Tom, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Glimrende abonnement

Omtale av  Morten

Billig og bra abonnement, meget fornøyd med tilbudet jeg fikk,kan anbefales. Meget god dekning.

Svar fra Nortel
15.02.2022 16:03

Hei Morten, Godt å høre at du er fornøyd med oss, slik skal det være! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Savner å ha alle sentralbord funksjoner i en fane, og at app og sentralbord ser så forskjellig ut.

Omtale av  Nortel K

Liker ikke designet, og det er uoversiktelig. Tungt å bruke.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15

Hei, Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, og tar med oss din tilbakemelding videre. Dersom du har andre spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Meget dyr overraskelse

Omtale av  Guro H

Ble oppringt av selger. Tilbydd ett abonnement til kr. 339 pr mnd. Spurte spesielt etter om det var bindingstid. Det skulle det ikke være. Nå etter 1 år og jeg ønsker forlate nortel kommer overraskelsen på et bruddgebyr på kr. 3000 eks. mva. Tar da kontakt med kunderservice som da ikke har mulighet til å sjekke hva som ble sagt i samtalen hvor avtalen ble inngått. Samtalen blir kun lagret i 3 mnd. Som vederlag ble jeg tilbudt å slippe fakturagebyr på siste faktura. Ser mange andre har samme opplevelse. Kommer også til å ta saken videre til forbrukertilsynet.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15

Hei Guro, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med Nortel. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Veldig lett og raskt bytte fra tidligere leverandør og over til Nortel

Omtale av  Lars

Selger møtte opp på døra med nye simkort, utrulig bra. Fikk og bedre dekning enn tidligere, opplevde at noen plasser jeg alltid har mistet dekning på bestemte plasser ved bil kjøring ble mye bedre med Nortel

Svar fra Nortel
15.02.2022 16:03

Hei Lars, Vi er svært opptatt av å gi god service, og det er godt å høre at du opplever det slik! Dette gjør oss glad :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Leverandør som verdsetter tiden din

Omtale av  Christoffer J

Vi har nylig tatt i bruk Nortel sine tjenester. Nortel har vært løsningsorienterte og effektive til å finne den beste løsningen for oss som er nyetablerte med dynamiske behov. I vår travle hverdag er det ikke tlf løsninger vi tenker mest på, da er det godt å ha noen med dine interesserer i ryggen.

Svar fra Nortel
15.02.2022 16:03

Hei Christoffer, Takk for en fin tilbakemelding, og godt å høre at dere er fornøyd med oss som leverandør. Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt så hjelper vi! :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Være uhøflig

Omtale av  Arne M. H

Ble oppring i dag av tele nr 530****0 der jeg fikk tilbud på tele f abbonemang, da jeg ikke var interessert ble jeg bedt om og holde kjeft , måten på og være uhøflig 👹

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:14

Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen, dette ser vi på som svært alvorlig. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR