Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har prøvd å få 5 g ved flere anledninger å bare møtt trenering fra kunde service, ingen Feedback eller forandring siden oppstart av abo. Prisene er ikke hva som ble avtalt å tillegg kostnader dukker opp hele tiden. Verste er at de ikke klarer å levere 5 g. Dette vet de men sier ingen ting om det. Sitter på et kontor rundt lunsjen å av 4 ulike abo er jeg den eneste som ikke har 5 g. Testet ved 8 node punkter rundt i Oslo å ingen 5g. Det er veldig ustabilt å til tider faller det helt bort, kunde service finner ingen feil å de trenerer. Har tapet 4-5 samtaler å vil fortsette med dette. Har bedt om kontrakts fil som de bruker ved inngåelse av abo, men den blir ikke sendt ut. Synes dette er en veldig dårlig produkt, men er mest skuffa over selve firma ets måte å håndtere saker på. Minner meg litt om nextgentel i gamle dager. Anbefaler ikke dette produktet til noen vist du ikke vil ha et ustabilt å merkelig produkt. Vil gi ros til noen av de jentene på kunde service for de må virkelig føle at verden er vanskelig, de fjør så godt de kan. Vanskelig å lage gull ut av gråstein når fakta ikke stemmer. Var i USA nå emulerer å kostnadene ved dette abo er nesten 3 ganger så høyt som mitt Telenor Bed abo. Samt at det datt ut hele tiden å folk måtte ringe deg opp igjen
Jeg har ikke hatt noen problemer med Nortel. Ryddig og fint.
Hei Mille, Takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Jeg har fått 7-8 telefoner om og bli kunde hos Nortel. Ga beskjed om at jeg ikke er intressert, og ba dem fjerne oss fra ringelisten. Allikavell fortsetter dem og ringe. Håpløst og bortkastet tid.
Hei Tom, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Billig og bra abonnement, meget fornøyd med tilbudet jeg fikk,kan anbefales. Meget god dekning.
Hei Morten, Godt å høre at du er fornøyd med oss, slik skal det være! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Liker ikke designet, og det er uoversiktelig. Tungt å bruke.
Hei, Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, og tar med oss din tilbakemelding videre. Dersom du har andre spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger. Tilbydd ett abonnement til kr. 339 pr mnd. Spurte spesielt etter om det var bindingstid. Det skulle det ikke være. Nå etter 1 år og jeg ønsker forlate nortel kommer overraskelsen på et bruddgebyr på kr. 3000 eks. mva. Tar da kontakt med kunderservice som da ikke har mulighet til å sjekke hva som ble sagt i samtalen hvor avtalen ble inngått. Samtalen blir kun lagret i 3 mnd. Som vederlag ble jeg tilbudt å slippe fakturagebyr på siste faktura. Ser mange andre har samme opplevelse. Kommer også til å ta saken videre til forbrukertilsynet.
Hei Guro, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med Nortel. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Selger møtte opp på døra med nye simkort, utrulig bra. Fikk og bedre dekning enn tidligere, opplevde at noen plasser jeg alltid har mistet dekning på bestemte plasser ved bil kjøring ble mye bedre med Nortel
Hei Lars, Vi er svært opptatt av å gi god service, og det er godt å høre at du opplever det slik! Dette gjør oss glad :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice