Har prøvd å få 5 g ved flere anledninger å bare møtt trenering fra kunde service, ingen Feedback eller forandring siden oppstart av abo. Prisene er ikke hva som ble avtalt å tillegg kostnader dukker opp hele tiden. Verste er at de ikke klarer å levere 5 g. Dette vet de men sier ingen ting om det. Sitter på et kontor rundt lunsjen å av 4 ulike abo er jeg den eneste som ikke har 5 g. Testet ved 8 node punkter rundt i Oslo å ingen 5g. Det er veldig ustabilt å til tider faller det helt bort, kunde service finner ingen feil å de trenerer. Har tapet 4-5 samtaler å vil fortsette med dette. Har bedt om kontrakts fil som de bruker ved inngåelse av abo, men den blir ikke sendt ut. Synes dette er en veldig dårlig produkt, men er mest skuffa over selve firma ets måte å håndtere saker på. Minner meg litt om nextgentel i gamle dager. Anbefaler ikke dette produktet til noen vist du ikke vil ha et ustabilt å merkelig produkt. Vil gi ros til noen av de jentene på kunde service for de må virkelig føle at verden er vanskelig, de fjør så godt de kan. Vanskelig å lage gull ut av gråstein når fakta ikke stemmer. Var i USA nå emulerer å kostnadene ved dette abo er nesten 3 ganger så høyt som mitt Telenor Bed abo. Samt at det datt ut hele tiden å folk måtte ringe deg opp igjen
Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Per O og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har ikke hatt noen problemer med Nortel. Ryddig og fint.

Jeg har fått 7-8 telefoner om og bli kunde hos Nortel. Ga beskjed om at jeg ikke er intressert, og ba dem fjerne oss fra ringelisten. Allikavell fortsetter dem og ringe. Håpløst og bortkastet tid.

Billig og bra abonnement, meget fornøyd med tilbudet jeg fikk,kan anbefales. Meget god dekning.

Liker ikke designet, og det er uoversiktelig. Tungt å bruke.
