Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 26 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Nortel

"Utrolig dårlig Bedrifts abonemang."

Omtale om Nortel skrevet av Per O for 15.02.2022 09:24

Nortel har totalt 311 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig Bedrifts abonemang."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å få 5 g ved flere anledninger å bare møtt trenering fra kunde service, ingen Feedback eller forandring siden oppstart av abo. Prisene er ikke hva som ble avtalt å tillegg kostnader dukker opp hele tiden. Verste er at de ikke klarer å levere 5 g. Dette vet de men sier ingen ting om det. Sitter på et kontor rundt lunsjen å av 4 ulike abo er jeg den eneste som ikke har 5 g. Testet ved 8 node punkter rundt i Oslo å ingen 5g. Det er veldig ustabilt å til tider faller det helt bort, kunde service finner ingen feil å de trenerer. Har tapet 4-5 samtaler å vil fortsette med dette. Har bedt om kontrakts fil som de bruker ved inngåelse av abo, men den blir ikke sendt ut. Synes dette er en veldig dårlig produkt, men er mest skuffa over selve firma ets måte å håndtere saker på. Minner meg litt om nextgentel i gamle dager. Anbefaler ikke dette produktet til noen vist du ikke vil ha et ustabilt å merkelig produkt. Vil gi ros til noen av de jentene på kunde service for de må virkelig føle at verden er vanskelig, de fjør så godt de kan. Vanskelig å lage gull ut av gråstein når fakta ikke stemmer. Var i USA nå emulerer å kostnadene ved dette abo er nesten 3 ganger så høyt som mitt Telenor Bed abo. Samt at det datt ut hele tiden å folk måtte ringe deg opp igjen

Bytt.no
"Utrolig dårlig Bedrifts abonemang." skrev Per O om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Per O og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt noen problemer med Nortel. Ryddig og fint.

Svar fra Nortel
23.02.2022 16:31
Hei Mille, Takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
"Mye mas om og bli kunde."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått 7-8 telefoner om og bli kunde hos Nortel. Ga beskjed om at jeg ikke er intressert, og ba dem fjerne oss fra ringelisten. Allikavell fortsetter dem og ringe. Håpløst og bortkastet tid.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15
Hei Tom, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra abonnement, meget fornøyd med tilbudet jeg fikk,kan anbefales. Meget god dekning.

Svar fra Nortel
15.02.2022 16:03
Hei Morten, Godt å høre at du er fornøyd med oss, slik skal det være! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Nortel K
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner å ha alle sentralbord funksjoner i en fane, og at app og sentralbord ser så forskjellig ut."
1 syns denne omtalen er nyttig

Liker ikke designet, og det er uoversiktelig. Tungt å bruke.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15
Hei, Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, og tar med oss din tilbakemelding videre. Dersom du har andre spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 311 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR