Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har en travel kvardag ute til havs og da er det viktig at nettet er oppe og går. Fin dekning langs kysten og ved evt. Problemer fikk vi veldig god hjelp av service teamet på telefon!
Hei Kåre, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Sentralbordet er ikke veldig lett å bruke og man kan ikke see hvem som er logget på til en hver tif.
Hei Simon, Tusen takk for din tilbakemelding! Gjerne send oss en e-post på [email protected] så får vi avtalt en gjennomgang av sentralbordet. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Flott kundeservice. Bestilte e -sim til min smart klokke, og fikk god hjelp til å sette den opp uten problem, anbefaler Nortel
Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
God service. Men får ikke app til å kjøpe ekstra kvote til breiband på mobilen.
Hei Rune, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi jobber med å oppgradere plattformen Mitt Forbruk, og mange nye funksjonaliteter vil komme. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Nortel har vært løsningsorientert og funnet en løsning som i mitt tilfelle er likeverdig med konkurrerende tilbud i markedet!
Hei Louis, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Gode løsninger som dekker flere behov og svært god kundeservice.
Hei Benedicte, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Alltid hyggelige kundebehandlere som tar seg tid til å fikse problem hvis det oppstår
Hei Ståle, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice