Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer greit. Dårlig sentralbord løsning for bedrifter.

Omtale av  Simon

Sentralbordet er ikke veldig lett å bruke og man kan ikke see hvem som er logget på til en hver tif.

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:21

Hei Simon, Tusen takk for din tilbakemelding! Gjerne send oss en e-post på [email protected] så får vi avtalt en gjennomgang av sentralbordet. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Super service

Omtale av  Erik S

Flott kundeservice. Bestilte e -sim til min smart klokke, og fikk god hjelp til å sette den opp uten problem, anbefaler Nortel

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:21

Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

God service

Omtale av  Rune H

God service. Men får ikke app til å kjøpe ekstra kvote til breiband på mobilen.

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:20

Hei Rune, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi jobber med å oppgradere plattformen Mitt Forbruk, og mange nye funksjonaliteter vil komme. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Tilpasning av abonnement til mitt behov

Omtale av  Louis A. N

Nortel har vært løsningsorientert og funnet en løsning som i mitt tilfelle er likeverdig med konkurrerende tilbud i markedet!

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:20

Hei Louis, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Super kundeservice!

Omtale av  Benedicte

Gode løsninger som dekker flere behov og svært god kundeservice.

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:19

Hei Benedicte, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd med Nortel

Omtale av  Ståle M

Alltid hyggelige kundebehandlere som tar seg tid til å fikse problem hvis det oppstår

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:19

Hei Ståle, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Villedende markedsføring/svindel, kundeservice kan ikke feilsøke+++

Omtale av  Eirik W. S

Hadde to grunner til å bytte fra eksisterende løsning til Nortel: Sparte litt hver måned og slapp å flytte sim-kort mellom ruterne Byttet til Nortel(Grenseløs) med to datasim for å kunne bruke på rutere. Nortel forsikret meg at eksisterende utstyr kunne benyttes. Det stemte ikke. Den ene kunne brukes, men det var mye tregere enn det vi hadde brukt tidligere. Den sluttet i tillegg å virke etter 30 dager. Fikk tilsendt to rutere fra tidligere leverandør, for å utelukke feil med utstyret. Nortel har ikke mulighet til å få meg på nett igjen, men bruker heller tiden på å kverulere. 10 Punkter hvor Nortel har sviktet: 1: Nortel har ikke greid å gi meg tilganger til apper og selvbetjeningsløsninger. 2: Datasim har ikke fungert på de enhetene Nortel sa skulle fungere. 3: Nortel har ikke greid å feilrette den enheten som sluttet å virke. 4: Kundeservice er selvmotsigende. Skulle midlertidig deaktivere et datasim, noe jeg fikk beskjed om at kunne gjøres. Når dette var gjort, viste det seg at SIM-kortet var permanent deaktivert og ikke kunne brukes mer. 5: Nortel reklamerte med at kundeservice skulle svare innen 30 sekunder, stemmer ikke. 6: Grenseløs er misvisende, da det i aller høyeste grad er begrenset. 10GB døgnet er maks, noe som tilsier mellom 280 og 310GB i mnd. 7: Har mail fra Nortel hvor fint og flott alt skulle være, etter problemene har oppstått(samt at Nortel har begynt å markedsføre egne mobile bredbånd), har Nortel begynt å hevde at abbonemanget jeg har ikke er egnet til bruken(til tross for at det var på akkurat disse punktene de solgte produktet inn). 8: På det ene mobilabbonemanget har databruken skutt i været etter operatørbytte. Samme mobiltelefon, samme bruk. Den eneste forskjellen er operatør. Nortel nekter å frislippe bindingstid til tross for at dette nummeret var et privat abbonement som de ikke har hatt noen reel kostnad for å overta. Det går faktisk data selv om telefonen er helt uten dekning. 9: Kundeservice foreslår løsninger som de vet ikke vil virke: Ble fortalt at jeg måtte sette datasim i en telefon for å deaktivere PIN-kode. Noe jeg allerede hadde gjort gjennom ruteren. Det eneste man oppnådde var problemer med å få hovedsim på telefon opp å gå igjen når man satte det tilbake. 10: Siden kundeservice ikke kan se ting live, eller feilsøke, har det gått med utrulig mye tid på feilsøking, nullstilling av utstyr, restarting etc. På en løsning som Nortel sa skulle virke. Nortel nekter å vedkjenne seg noe som helst ansvar.

Svar fra Nortel
01.09.2021 15:19

Hei Eirik, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Hilde, Nortel Kundeservice

Nyttig (10)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR