Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice

Omtale av  Vegard

Snakket med kundebehandler to ganger i dag for å få overført bedrift til privat abonnement. Hun måtte sjekke ut noe ting pga av røde flag på kredittsjekk... hun lovde å ringe tilbake iløpet av dagen . Dette skjedde iløpet av noen få timer å alt ordnet seg .. rask god service og ikke noe tull .. har vært i kontakt med dere flere ganger å det er alltid en hyggelig prat . Fortsett slik:) mvh Vegard

Svar fra Nortel
27.01.2022 14:49

Hei Vegard, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Nortelfella

Omtale av  Trond

Kan ikke si at jeg gleder meg til 24 måneder….oppgir heller ikke bindetiden. Så nå er vi stuck her i 24 mnd…eller betal 3000,- pr nr for bruddgebyr… Prøvde å komme utav avtalen før de skal levere tjenester….men neida betal sier dem…hva er vitsen med bindetiden…er servicen så dårlig at en må tvinge de å være her……

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:14

Hei Trond, Leit å høre at du har fått en dårlig start hos oss, dette tar vi selvsagt svært alvorlig. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med dette, og du kan ta kontakt med oss på [email protected] så finner vi en mulighet. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Virker veldig useriøst

Omtale av  Anders

Ble oppringt av selger fra Nortel, hvor jeg sa på en helt vanlig måte at jeg ikke kjøper ting over telefon. Rakk ikke fullføre setningen før de bare avbrøt anropet. Tenker det sier litt om hva slags gjeng det er.

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:13

Hei Anders, Det er leit at du har fått et dårlig inntrykk, dette tar vi svært alvorlig. Om du har mulighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] slik at vi får sett på dette. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Svindel og bedrag

Omtale av  Annonym

Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06

Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Meget bra.

Omtale av  Bjørn S

Meget bra service, kjappest jeg har opplevd noen gang. Billing og bra dekning.

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06

Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Overgang til Nortel for mellomstor bedrift

Omtale av  Stig I. S

Skiftet til Nortel for 50 ansatte med 6 køer, 2 interne og 4 eksterne køer. Konsulenten i Nortel ordnet alt i forkant i forhold til forrige nummer, datakort og ip-telefoner. Godt samarbeid på porteringsdagen mellom oss, konsulenten i Nortel som var tilstede hos oss på møterom og teknisk team i Nortel. Fikk justert de forskjellige telefonkøer, ip-telefoner, kontakt-oversikt og andre finesser man finner i programmet. Leveranseteamet holdt avtalene i forhold til ønskene vi hadde lagt inn. Etter porteringsdagen ringte jeg kundesenter for å få hjelp til å endre avsendernummer på noen ip-telefoner, fikk god hjelp av konsulenten som hadde stålkontroll i sitt fag. En god opplevelse som kan anbefales til andre. Grunnen til bytte var system, tilgjengelighet og kostnader.

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:12

Hei Stig, Takk for en utrolig god omtale! Ingenting er bedre enn fornøyde kunder :-) Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)

Seriøs og proff leverandør

Omtale av  Bjørn

Godt produkt med minnesider hvor man får gjort det man ønsker, tilbyr eSim. Prøvd kundesenteret flere ganger og det har vært raskt svar, ikke minst har se vært hyggelige og løsningsorientert.

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:12

Hei Bjørn, Takk for en veldig god omtale, det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør! Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR