Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God informasjon i forkant, god oppfølging i oppstarten, tilgjengelig og hjelpsom kundeservice.
Hei Anne, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med oppfølging og service. Mvh Sophie Nortel
Er godt fornøgd med Nortel,eg kan trygt anbefale Nortel til familje og venner,andre.
Hei Endre, Tusen takk for en fin tilbakemelding, veldig gøy å lese at du er så fornøyd. Det varmer godt for oss å lese slike trivelige ord! Mvh Sophie Nortel
Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!
Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til [email protected] slik at vi kan gjennomgå saken din.
Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.
Hei Ricardo, Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Strålende fornøyd med fri data! Aldri overforbrukskostnader.
Hei Andre, Fin tilbakemelding, tusen takk for gode ord! Mvh Sophie Nortel
Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.
Hei Terje, Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen. Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.
Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.
Hei Berit, Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.