Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 37 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Nortel

"Dårlig"

Omtale om Nortel skrevet av Lone for 19.07.2021 10:44

Nortel har totalt 168 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde de i 1 månde, men hadde ikke dekning, så e byttet mobil selskap. Får no ei regning på 3990 kr.

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:18
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Dårlig" skrev Lone om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Lone og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Anette S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon med"
5 syns denne omtalen er nyttig

Først løy dem om billig pris forhold til Telenor med å unnlater mva og så var det i starten hele tiden noe feil med regning Så svarer dem ikke på mail, Stenger bedriftstelefon flere dager åpner dem heller ikke etter dem ha fått penger på konto .bare får å være jærvlig. Ha sagt opp etter et halvt år...men skal ikke gi dem 2 år oppsigelse gratis.

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:17
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Eirik F. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Nytt abonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk for et par måneder siden en telefon fra en selger hos Nortel som ville selge min bedrift et Grenseløs abonnement. Der gidd han fort igjennom avtalen, men nevnte ikke bruddgebyr. I senere tid har en annen selger ringt meg å har sagt at han må selge 2 abonnement for å få igjennom avtalen. Lang historie kort. En heftig diskusjon på telefon med en selger i dag. Der han spørre om han skal sende bruddgebyr som ikke ble opplyst (sto i avtale på e-post som jeg fikk beskjed om at jeg trengte ikke lede nøye fordi det var det jeg og første selger snakket om) Anbefales ikke. Frekke selgere som bare forklarer meg at dem har mer erfaring enn deg. Så det ble ikke Nortel på meg.

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:16
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"
5 syns denne omtalen er nyttig

Feilinformasjon å dårlig servise, oppgir at de ringer for Telenor. Ikke imøtekommende Klagebehandler.

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:16
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Leverer det de lover. Utfordrer de to store på en fin måte.

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:15
Hei Markus! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 168 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR