Har aldri vært borti frekkere selgere eller dårligere service. Sluttet min bedrift da eg ikke hadde mer tid til 2 jobber. Etter en måned skal eg prøve og avslutte mitt "bedrifts abonnement" dette går ikke uten bruddavgift. Her lover selger at det IKKE er bindingstid då eg spør om dette. Løgn - har nå fått min første mail fra de der de vil gi regning på 3000 i bruddgebyr. Selger lover også at 249,- Per måned og at prisen er MED MVA.! då eg allerede har pris på 279 med moms fra før. - løgn - første regning 461,- tenkte ikke så mye over det og tenkte dette var nok for 1.5 måned. Og deretter 311kr Har ringt og snakket med flere "kundebehandlere" nå. Den første sa at det var ikke noe med henne fordi "dette er ikke eg som har gjort og ikke min feil så eg kan ikke hjelpe deg annet en at du må betale" Måtte bruke meste parten av denne tiden på å trøste henne og fortelle at det er bedriften eg er irritert på og ikke henne da hun tok alt som et personlig angrep. Den andre ville sjekke mer opp og skulle ringe meg opp. Dette skjedde ikke så måtte ringe å purre dagen derpå og snakket med henne da og hun fikk beskjed av sin "leder" å gi beskjed at når man avslutter en bedrift så eier bedriften nr ditt. Jeg ga beskjed at det er nok sånn i et A/S men dette var EMF. Så eier eg fremdeles nr. Men at de kan ikke straffe folk for og avslutte en bedrift. Dette skulle hun då sjekke opp i og så ringe meg igjen denne gang også fikk eg aldri tilbake melding. Rettogslett bedrageri fra første regning til siste. Dårlig kunde behandlere som blir lært opp i at folk som klager, klager på selve kundebehandleren Og envær kritikk er et person angrep . Styr langt unna nortel om du ikke har veldig god råd til å sløse bort 1000lapper.

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Kim H og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Snakket med kundebehandler to ganger i dag for å få overført bedrift til privat abonnement. Hun måtte sjekke ut noe ting pga av røde flag på kredittsjekk... hun lovde å ringe tilbake iløpet av dagen . Dette skjedde iløpet av noen få timer å alt ordnet seg .. rask god service og ikke noe tull .. har vært i kontakt med dere flere ganger å det er alltid en hyggelig prat . Fortsett slik:) mvh Vegard

Kan ikke si at jeg gleder meg til 24 måneder….oppgir heller ikke bindetiden. Så nå er vi stuck her i 24 mnd…eller betal 3000,- pr nr for bruddgebyr… Prøvde å komme utav avtalen før de skal levere tjenester….men neida betal sier dem…hva er vitsen med bindetiden…er servicen så dårlig at en må tvinge de å være her……

Ble oppringt av selger fra Nortel, hvor jeg sa på en helt vanlig måte at jeg ikke kjøper ting over telefon. Rakk ikke fullføre setningen før de bare avbrøt anropet. Tenker det sier litt om hva slags gjeng det er.

Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting
