Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uredelig telefonselger

Omtale av  Mavi

Det begynte med porteringen, den klarte de å legge litt ut i måneden så jeg endte opp med to abonementsfakturaer den måneden. Videre prisene eks. mva, dette burde jeg ha visst, men en ærlig selger kunne i det minste oppgitt/sagt prisen pluss mva. Så kommer faktura på papir, jeg har satt opp nettbanken for automatisk e-faktura og det sier SBanken at Nortel har, men for Nortel er dette helt ut i det blå og uforståelig, fortsette å sende papirfaktura på 39.-. De har ingen bindingstid hevder de, men en oppsigelsestid på to mnd. , hva er forskjellen ? Frekk som fae.. spør du meg. Forbrukerrådet neste ..........

Svar fra Nortel
23.11.2022 15:20

Hei Mavi Jeg skjønner at det kan være frustrerende at du har endt opp med to fakturaer en måned, og at du ikke føler kommunikasjonen vår har vært god nok. Jeg har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i våre systemer, så jeg vet ikke hva som er blitt kommunisert i forhold til det du nevner med papirfaktura og gebyr. Jeg ønsker at du tar kontakt med meg på [email protected], så kan vi sammen se på dine fakturaer. Når det gjelder bindingstid og oppsigelsestid skjønner jeg at dette kan virke litt forvirrende. Om du har tegnet et abonnement hos oss med bindingstid vil det si at du tegner en avtale om å ha abonnement hos oss i 24 mnd. Om du signerer en avtale uten bindingstid kan du når som helst velge å forlate oss, men du har en oppsigelsestid på to måneder som du nevner her. Bedriftsmarkedet er litt annerledes enn privatmarkedet, og oppsigelsestid og bindingstid er bransjestandard innen de fleste aktører som leverer noen form for abonnement eller avtaler innen bedriftsmarkedet. Ta kontakt med oss om noe enda er uklart, eller du ønsker en gjennomgang på dine fakturaer som jeg nevnte over!

Nyttig (7)

Svindel selskap

Omtale av  Kent

Ble lurt inn i et abonnement jeg ikke skulle ha. Har Telenor bedrift og er fornøyd med dette. Ble oppringt av en selger jeg trodde var fra Telenor, og trodde jeg fikk bedre betingelser. Dette gjør Telenor årlig. Da jeg fikk en mail på slutten av dagen så jeg at det ikke var Telenor, men Nortel. Forsøkte fra samme dag og oppheve avtalen, noe jeg ikke fikk. Var katastrofal kommunikasjon i 1 måned der Nortel ikke tok ansvar, og jeg til slutt måtte betale meg ut av en avtale jeg aldri har brukt. Mistet også telefon i 2 dager på grunn av at Nortel satte igang portering selv om vi var enige at dette ikke skulle gjøres. Fikk derfor ikke fulgt opp mine kunder de dagene. Terningkast minus 10.

Svar fra Nortel
23.11.2022 15:08

Hei Kent Vi ønsker at all vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, men her kan det dessverre se ut som om det ikke er tilfellet. Det er også synd at du mistet dekningen i et par dager som en konsekvens av vår håndteringen av overførsel på dine nummer. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Jeg får dessverre ikke sett hva som er blitt kommunisert tidligere, og hva som er blitt gjort for å prøve og løse dine utfordringer. Selv om det virker som om det er en stund siden sist du var i kontakt med oss, kan du gjerne sende en mail til [email protected] om du ønsker at jeg skal se på saken din en gang til. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (8)

Kundeorientert

Omtale av  Patrick

Nortel har en bra kundestøtte som bistår når utfordringer oppstår.

Svar fra Nortel
15.11.2022 09:15

Hei Patrick Så kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, det gjør oss glad! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (3)

Kundeservice utenom åpningstid

Omtale av  Hans P. A

Kundeservice er helt topp. Blir ringt tilbake og loser problemet. Tusen takk

Svar fra Nortel
15.11.2022 09:16

Hei Hans Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (3)

Elendig rett og slett

Omtale av  Niklas L

Har aldri vært borti dårligere dekning, brudd, ingen Internett, umulig å ringe ut / motta samtaler. Det er noe tull hver eneste dag. Og jeg overdriver ikke. Styr unna

Svar fra Nortel
15.11.2022 09:24

Hei Niklas Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med våre tjenester. Vi benytter oss av Telenor-dekning, som stadig vekk scorer høyest på både hastighet og dekning. Likevel er det enkelte ting som kan påvirke dekningen din, slik som for eksempel hvor du befinner deg (om det er langt til nærmeste basestasjon), eller om du er inne eller ute (betongbygninger er ofte en utfordring). Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], eller ring oss på 70309900 så kan vi sammen se på utfordringene dine knyttet til dekning. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (9)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Gard

De virker hyggelige men de er ikke til å stole på opplyser ikke uoppfordret om bindings tid på 24mnd eller Alle priser er +mva også Bruddgebyr på 3000+mva Ble lovet en bedre avtale enn før til en billigere pris men prisen ble høyere enn tidligere med dårligere avtale vilkår. Ble lovet god kundeservice hele døgnet også helg fant aldrig noe på nett eller i avtalen om dette Når det nærmer seg slutten av samtalen sender de en sms med avtale link og at du må svare på denne. Les avtalen først for de kommer til å mase på at du skal si ja som om de ikke vil at du skal lese avtalen. Styr langt unna disse

Svar fra Nortel
09.11.2022 15:03

Hei Gard Det er leit å høre at du ikke føler du kan stole på oss, da vi selvfølgelig ikke ønsker å lure noen. Jeg skjønner at du føler deg frustrert når du blir lovet en ting, men opplever å få noe annet. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt. I denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Vi ønsker uansett at våre selgerne også skal være tydelig i sin kommunikasjon, og at du som kunde skal være opplyst om alt av priser, bindingstid osv. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi sammen se på din avtale og dine fakturaer. Jeg håper vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt, og at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (9)

Mobilkunde

Omtale av  Tom R. M

Selger avtaler en pris og data mengde med deg. Og du blir fakturert 3 ganger så mye . Og de vil ikke kommentere avtalen som jeg har sendt kopi av på mail. Det er fint at jeg har et uvanlig stort nettverk så jeg kan formidle dette videre

Svar fra Nortel
09.11.2022 15:10

Hei Tom At du og selger har blitt enig om en pris, og at du i senere tid opplever å bli fakturert noe helt annet er ikke bra, og jeg skjønner at det er frustrerende. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt, og i denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Likevel ønsker vi selvfølgelig at våre selgere også skal være klar og tydelig i sin kommunikasjon, og at du skal være godt informert om priser og vilkår før du får tilsendt en avtale fra oss. Jeg ser i våre systemer at vi har en pågående sak på deg, og at en av mine kolleger har vært i kontakt med deg tidligere i dag. Jeg følger opp saken din, og håper at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (7)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR