Nortel har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service og alltid god dekning💫 får mye for pengene👏
Hei Solfrid, Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
dårlig oversikt over forbruk når du har flere abonement
Hei, Pett Leit å høre at du ikke har fått en grei oversikt over dine abonnementer. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 70309900, så kan vi bistå med oversikt for forbruket til alle abonnementene dine! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Svært hyggelige mennesker i kundemottak. God dekning, og mye prisgunstige løsninger for datatrafikk.
Hei, Kenneth Det er kjekt å høre om din hyggelig opplevelse med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh, Kundeservice Nortel
Strålende service utover det som kan forventes. Smittende humør, og sim-kort ble uoppfordret levert på døren
Hei, Aleksander Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Kundeservice Nortel
For meg handler det om god dekning og rask kundeservice
Hei, Knut Takk for det! Vi ønsker å gi god og rask kundeservice. Det er derfor veldig kjekt med gode tilbakemeldingen fra våre kunder. Mvh, Kundeservice Nortel
Nortel svarer raskest av alle leverandører vi har brukt. De er alltid blide, hyggelige og hjelpsomme. Kan absolutt anbefales.
Hei, Tom Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Mvh Kundeservice, Nortel
Måtte ha hjelp av Nortel for å få installert appen på nytt. Var sikkert min feil, men allikevel tungvint og sløsing med tid.