Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp
Hei, Magnus! Tusen takk for din gode tilbakemelding, godt det gikk i orden! Mvh Christian Nortel Kundeservice.
God kundeservice, ordner opp hvis det skulle være noe. Egen kundebehandler, en slipper å sitte i telefonkø å vente på en tilfeldig person. God dekning!
Hei, Ove! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal fortsette å arbeide hardt for å gi deg best mulig opplevelse! Mvh Christian Nortel Kundeservice
De sparte meg mange tusen i året, hva kjempe hyggelig og hjelpsom når jeg hadde flere spørsmål
Kjapp og hyggelig rådgiver. Får følelsen av at de bryr seg om deg som kunde. Utrolig god kundeservice og det hele ordnet seg raskt fordi det hastet. Anbefales for det sterkeste.
Hei, Jaufer! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre
Hei, Kåre! Det var leit at dette var din opplevelse. Vi håper på å få sjansen til å samarbeide med deg en gang i fremtiden. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter
Hei Camilla, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel