Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler mobilnett

Omtale av  Tone

Datasim fungerer ikke.mobil internett sluttet plutselig å fungere, selv med full dekning

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Tone, Så leit å høre at produktet ikke har fungert som forventet. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg, og sørge for at du har et fungerende produkt fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får sett på saken. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Vakttelefon..

Omtale av  Bjørn E

Fikk den hjelp jeg hadde behov for på vakttelefonen nå i påsken😊

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Bjørn, Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Styr unna

Omtale av  Alene I. U

Ble lovet smertefri overgang til nortel, hvor det ble tydeliggjort at telefonen ville fungere innen kort tid. Derimot fungerte det aldri og jeg sto uten tilgang på bussbillett alene i utlandet på ukjent sted. Fikk ikke ringt eller gitt beskjed til noen. Betalte dyrt for taxi. Da det ble sagt ifra til nortel, var det ikke mye hjelp å få, lite beklagelse.

Svar fra Nortel
12.04.2022 12:42

Hei, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Lureri

Omtale av  Jens

Ble lurt til å svare på en Mail og tvunget til 24mnd abonnement med skyhøye utmeldingspriser.

Svar fra Nortel
08.04.2022 11:17

Hei Jens, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Svindel og falske opplysninger

Omtale av  Ole

Styr langt unna Nortel Nortel sier at det er 2års binding i alle tlf selskap, å de betaler ut bindingen. Med den tlf leverandøren som du har, dette er svindel og løgner ( jeg hadde ikke noe binding i Telenor) Du må skrive under kontra på 2år. å 3000,-kr vis du bryster den før tiden er ute. Dette er en slave kontrakr Har snakket med andre som sier det samme. Fikk klar beskjed!!! Kom dæ bort fra nortel

Svar fra Nortel
22.03.2022 08:04

Hei Ole, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig ustabil linjer

Omtale av  Rune

Hyggelig service og lovet full Telenor dekning, endte med dårlige linjer ved å flytte over til Nortel, samtaler som bryter, ansatte klager og spør hvorfor det bryter eller høres ut som jeg legger på. (Skjedd mange ganger). Klaget på dette og fikk beskjed om å sette opp telefon på nytt og det blir for mye arbeid. Har klaget flere ganger og skrevet mail. Har måttet svare opp utallige telefoner og mail på inkassovarsel og purringer hvor jeg bestrider kravet pga holder ikke hva de lover. Måtte gå tilbake til Telenor hvor linjer er stabile og noe dyrere regning.

Svar fra Nortel
18.03.2022 09:32

Hei Rune, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Rot med faktura

Omtale av  Tor

Når jeg for et par år siden inngikk abonnementsavtale med Nortel for min enmannsbedrift, ble jeg "presset" til å skaffe et abonnent i tillegg til det ene som tilhører bedriften. Min kone tegnet derfor et abonnement. Bedriftsabonnementet med mobilt bredband fungerer tilfredsstillende, men tilleggsabonnementet har det vært mye rot med i forhold til faktura. Et forsøk med fasttrekk fungerte ikke. Og det er nå andre gang på rad at det blir sendt ut inkassovarsel og sperring av av telefon uten at ordinær faktura er sendt ut. Det krever unødvendig bruk av arbeidstiden. Blir det ikke orden på dette i løpet av en par dager sier jeg opp både bedriftsabonnementet og det private abonnementet.

Svar fra Nortel
18.03.2022 09:32

Hei Tor, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR