Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med kundeservice noen ganger, på e-post og telefon. Jeg har alltid fått rask hjelp av hyggelige ansatte og kan varmt anbefale Nortel videre. Når jeg har hatt problemer har det vært med portering/aktivering av SIM-kort, men har skjønt at dette skyldtes forsinkelser i Telenors nett og var derfor ikke Nortels feil.
Hei Kristoffer, Godt å høre at du er fornøyd med oss, og at det løste seg med porterings utfordringen! Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Hyggelige å snakke med, har til nå fikset det som evt er et problem relativt raskt. Ingen sure miner.
Hei Trude, Takk for fin tilbakemelding! Vi hjelper deg så raskt som mulig når det skulle være noe :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
God service og alltid god dekning💫 får mye for pengene👏
Hei Solfrid, Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
dårlig oversikt over forbruk når du har flere abonement
Hei, Pett Leit å høre at du ikke har fått en grei oversikt over dine abonnementer. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 70309900, så kan vi bistå med oversikt for forbruket til alle abonnementene dine! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Svært hyggelige mennesker i kundemottak. God dekning, og mye prisgunstige løsninger for datatrafikk.
Hei, Kenneth Det er kjekt å høre om din hyggelig opplevelse med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh, Kundeservice Nortel
Strålende service utover det som kan forventes. Smittende humør, og sim-kort ble uoppfordret levert på døren
Hei, Aleksander Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Kundeservice Nortel
For meg handler det om god dekning og rask kundeservice
Hei, Knut Takk for det! Vi ønsker å gi god og rask kundeservice. Det er derfor veldig kjekt med gode tilbakemeldingen fra våre kunder. Mvh, Kundeservice Nortel