Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.
Hei Kim, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!
Hei Cathrin, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd og har en god opplevelse som kunde hos Nortel.
God dekning å raskt 4G, alt fungerer kjapt å ingen problemer.
Hei Kristina, Godt å høre at du har hatt en flott opplevelse av Nortel.
Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.
Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.
Liten administrasjon er for meg synonymt med lave kostnader - virker veldig bra.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding!
Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!
Hei John, Takk for super tilbakemelding!