Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Feilinformasjon å dårlig servise, oppgir at de ringer for Telenor. Ikke imøtekommende Klagebehandler.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Leverer det de lover. Utfordrer de to store på en fin måte.
Hei Markus! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
God og rask service samt god hjelp fra support ifbm. overgangen til Nortel, dette lover bra.
Hei Rolf! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Raskt oppringt, fikk hjelp med en gang, da jeg forklarte problemet; vennlig stemme😊👌🏽
Hei Benedicte! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
god dekning, og gode priser til å være en bedriftsleverandør på dekninga til telenor. Eier en liten sjark og er ute å fisker på kysten der kun telenor fungerer, så er kjempe fornøyd :)
Hei Olav! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
OBS OBS! Nortel selgere opplyser ikke at du binder deg for 24 mnd. Bytter du til en annen operatør før tiden, så kommer faktura på bruddgebyr 3.770,- kr pr. abonnement. Merk! Jeg har ikke kjøpt noe mobil på avbetaling via Nortel som eventuelt kunne bindet meg til en avtale, men det har jeg ikke gjort. Svindel og bedrag, styr unna.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Vi er fornøyde med Nortel som telefonoperatør. De leverer det de sier mtp priser og dekning. I tillegg har de en rask kundeservice som gir oss de svarene vi trenger når vi trenger dem.
Hei Janne! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice