Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig service og lovet full Telenor dekning, endte med dårlige linjer ved å flytte over til Nortel, samtaler som bryter, ansatte klager og spør hvorfor det bryter eller høres ut som jeg legger på. (Skjedd mange ganger). Klaget på dette og fikk beskjed om å sette opp telefon på nytt og det blir for mye arbeid. Har klaget flere ganger og skrevet mail. Har måttet svare opp utallige telefoner og mail på inkassovarsel og purringer hvor jeg bestrider kravet pga holder ikke hva de lover. Måtte gå tilbake til Telenor hvor linjer er stabile og noe dyrere regning.
Hei Rune, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Når jeg for et par år siden inngikk abonnementsavtale med Nortel for min enmannsbedrift, ble jeg "presset" til å skaffe et abonnent i tillegg til det ene som tilhører bedriften. Min kone tegnet derfor et abonnement. Bedriftsabonnementet med mobilt bredband fungerer tilfredsstillende, men tilleggsabonnementet har det vært mye rot med i forhold til faktura. Et forsøk med fasttrekk fungerte ikke. Og det er nå andre gang på rad at det blir sendt ut inkassovarsel og sperring av av telefon uten at ordinær faktura er sendt ut. Det krever unødvendig bruk av arbeidstiden. Blir det ikke orden på dette i løpet av en par dager sier jeg opp både bedriftsabonnementet og det private abonnementet.
Hei Tor, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Ok kundeservice, men dårlig bedrift. Lover mer enn de leverer, Mye lureri og de unngår å nevne diverse faste priser under salg. Styr unna om du er smart.
Hei Kristin, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Jeg har tidligere beskrevet en marerittaktiv opplevelse, der Nortel ulovlig slettet et nummer og nektet å åpne dette uten at jeg betalte gebyr for dette. Nortel har kommentert innlegget og sier «det er leit du har hatt en dårlig kundeopplevelse» og ber om at jeg kontakter dem «slik at vi får sett på muligheter, da vi vil prøve vårt beste for å gjøre deg fornøyd» Det virker ikke som de mente noe med dette! Den 09.11.21 fikk jeg endelig følgende svar fra Nortels Alexander: «Jeg har nå stoppet abonnementet fra og med i dag. Redusering av abonnementsavgiften på abonnementet det gjelder, kommer på neste faktura.» Neste faktura fra Nortel fikk jeg 03.12.21 Abonnementet som skulle vært stoppet den 09.11.21 var på ingen måte det, tvert imot det var abonnementsavgiften nesten fordoblet. Sendte samme dag epost til kundeservice der jeg opplyste at jeg ikke kom til å betale fakturaen før feilen var rettet opp. Denne eposten fikk jeg aldri svar på. Imidlertid kom det purringer på fakturaen, som tilslutt endte med inkassovarsel, og trussel om stenging av telefonene. For å unngå dette reduserte jeg fakturaen med beløpet på det abonnementet som «var stoppet» (og nummer som i tillegg var slettet) og betalte abonnementsavgiften for de øvrige 3 numrene. 2 dager senere opplever vi at alle 3 numrene blir sperret. På fakturaene for januar og februar figurerer fortsatt nummeret, og det er belastet utgifter på det, selv om både abonnement og nummer er slettet. Denne opplevelsen føyer seg inn i en lang rekke som er helt typisk for Nortel. Gjennom et langt arbeidsliv der jeg har vært i kontakt med tusenvis av leverandører, er Nortel det desidert verste firmaet jeg har opplevd når det gjelder kundebehandling og oversikt over kundeforhold. Jeg har nå vært så heldig å finne en operatør som er villig til å kjøpe ut bruddgebyrene på bindingstiden jeg har med Nortel, og som i tillegg har vesentlig lavere abonnementsavgifter. Det var en stor dag for meg når jeg endelig kunne si opp abonnementene hos Nortel, og avslutte forholdet til denne katastrofeoperatøren. Bård
Vi har bare gode erfaringer med Nortel. God dekning og strålende kundeservice.
Hei Bjørn, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Du blir tatt godt vare på! Prøver å møte kundens behov,det er Nortel flink til.Og å følge opp med personlig rådgiver!
Hei Gunnar, Takk for en fin tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og produkt :-) Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Benyttet meg av blant annet Nortel sin sentralbordløsning og mobiltelefoni, og er godt fornøyd med deres løninger og kvalitet
Hei Emma, Takk for fin tilbakemelding! Det er godt å høre du er fornøyd med våre produkter. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det skal være noe :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice