Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare juks

Omtale av  Nn

Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Bare lureri og svindel!

Omtale av  Truls

Nortel ga meg ikke beskjed når jeg hadde bruk opp dataen min og det jeg brukte over tok de ikke betalt for før etter 3 måneder, så det er vanskelig å vite hvor mye man betaler dersom man går over datamengden man har i abonnementet! Elendig kundeservice også, er en grunn til at de er så billig som de er, prøver å lure deg ved hver eneste mulighet.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei Truls, Det er trist å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Lover og lyver, IKKE tro et ord.

Omtale av  Kari

Vi byttet pga at de var så bra og hadde så mange gode løsninger, samtidig som de var billige. hadde hyggelig møte med flere ansatte før bytte. Alle lovnader viste seg å være slik de drømmer om en gang. Sperrer for kjøp av mer datapakker på alle nummer; ikke mulig, sende sms til større grupper; ikke mulig. Sendte liste over hva vi skal ha av abonnement og datakort, mangla mesteparten når det kom. Skulle dekke bruddgebyr, det de glemte å nevne er at de opererer i en evrden der de ikke betaler moms... forstå det den som kan... det har gått på nervene løs for meg, trodde ikke så mange voksne hyggelig mennesker kunne lyve så mye.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei Kari. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Vi har hatt noen møter sammen med dere der vi har fått oppklaring i misforståelsene, og utfordringene dere har opplevd. Vi har funnet løsninger til deres behov underveis, og om det fremdeles er ting dere vil ha oppklaring i, eller noe vi kan hjelpe med er det selvfølgelig bare å ta kontakt på [email protected] Mvh Malin, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Grenseløsdata på telenor nettet

Omtale av  Sondre

Fri Bruk av telefon for en rimelig pris på telenor sitt nett. Kjempe fornøyd! :)

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:14

Hei Sondre! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Nortel er dessverre bare enda et telefoniselskap som lover gull i, men som leverer møkk.

Omtale av  Roy M

Nortel overselger sine produkter via telefon, og når du bestiller med bakgrunn i den informasjonen selgeren gir, og det viser seg i bekreftelsen at du ikke får det du har bestilt, så får du fortsatt ikke kansellert avtalen uten å bli truet med bruddgebyr. Oppfølging og kommunikasjonen var mildt sagt uprofesjonell og direkte frekk. Jeg skjønner at mange velger å bli værende som kunder i selskapet med den trusselen, men for vår del vil kravene bli bestridt og vi sees i forliksrådet. Det er en så total mangel på normal forretningsskikk at ledelsen og eierne i selskapet enten må rydde opp, eller skamme seg. Men som med all svindel, så er de sannsynligvis skruppelløse og ler hele veien til banken.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd!

Omtale av  Kristina S

Såå fornøyd med Nortel, ikke hatt noen problemer med dekningen. Appen deres gjør det enkelt å holde oversikt og evt øke datapakker om nødvendig. Ellers har de også trivelige folk hos kundeservicen deres!

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei ! Tusen takk for din tilbakemelding, Kristina. Godt å høre at alt fungerer som det skal, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Med vennlig hilsen Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Lover og lyger

Omtale av  John R

selger kontaktet meg på tlf, og sa at han hadde et unikt tilbud til meg. Lyttet til selger ang pris på abonnement og data som skulle vere inkludert i prisen. Dette hørtes veldig lovende ut på tlf, fikk beskjed om å svare ok på tekst melding så hvar alt klart. Svarte ok og etter dette ble det bare et H........ Ekstra betaling for bank id på tlf, fri data som ble lovet ble 10gb I døgnet, moms på regning, og kr 9000 får å angre på denne avtalen. Dette er noe disse forbannende selgeren ikke opplyser til deg under tlf samtalen, har aldri opplevd dette før hos andre tlf operatører, Sitter no med et abonnement som jeg er SVÆRT misfornøyd med.............. Svar aldri på en mms fra disse. Be de sende avtalen og les nøye igjennom før du trykker ok på mms.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR