Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 37 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
Nortel

"Gav beskjed om at samtalen var fra Telenor"

Omtale om Nortel skrevet av Arild B for 08.01.2021 19:11

Nortel har totalt 85 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
"Gav beskjed om at samtalen var fra Telenor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon fra Håkon på tlf 96(anonymisert) utgav seg for å være fra Telenor og narret meg til tegne avtale. i ettertid leste jeg igjennom meldingen som jeg svarte OK på på mobil- telefonnr 59(anonymisert) som ikke er registrert. Har bedt om anulering av ordren umiddelbart.

Svar fra Nortel
14.01.2021 12:13
Hei, Arild! Det høres ut som det er skjedd en misforståelse her. Gjerne ta kontakt med oss på kundeservice@nortel.no slik at vi får oppklart saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Gav beskjed om at samtalen var fra Telenor" skrev Arild B om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Arild B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og feil markedsføring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble tilbudt en tjeneste som de visstnok ikke hadde likevel. En muntlig avtale som ikke ble holdt fra deres side. Kontaktet dem på support-mailen og via skjema på nett, uten å ha fått noe svar (3 uker siden jeg kontaktet). Fikk endelig tak i en kundebehandler via chat-funksjonen på hjemmesiden, som avsluttet chatten uten å gå videre med saken. Føler meg både lurt og svindlet. Tenker å sende saken videre til forbrukerrådet, da det er blitt gjort dårlig selgerskikk. Synd dersom det måtte ende slik.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:33
Hei, Hoai! Jeg ser at vi har besvart henvendelsene du har sendt inn, men gjerne send oss en epost til kundeservice@nortel.no for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Stein I. L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe. Har hatt alle slags problemer helt siden første dag."
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjennom medlems avtale med industripark valgte jeg å bytte til Nortel like før høstferien. Jeg har slitt med tilhjengelighet og i starten var det Telenor som fikk skylda for at jeg ikke kom på nett.. Tenk dere.. etter sim kort nr 3 og etter flere uker, fikk jeg kontakt med omverdenen igjen. Feilen var at sim kortene var feilaktig aktivert. Jeg fikk også skylda for at jeg brukte feil kode. Jeg føler meg mistenkeliggjort med unntak av en kundebehandler som sa at han hadde forståelse for min frustrasjon. Jeg venter fortsatt på en erstatning for tap og tidsforbruk. På toppen av det hele så ble jeg uten signal i dag. Nå må jeg skaffe meg ett nytt sim kort fordi jeg har viktige telefonsamtaler gjennom jobben i morgen. Hva gjør jeg ??? Jeg antar at kundebehandlere i Nortel vet hvem jeg er. Ønsker de å ta kontakt må de faktisk sende mail.

Svar fra Nortel
18.12.2020 11:24
Hei! Dette var leit å høre, Stein! Vi beklager at dette er opplevelsen du sitter med foreløpig. Vi ser at denne saken er ferdig behandlet internt, og ser frem til en bedre fortsettelse med deg! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Misfornøyd K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selger var svært overbevisende og fikk oss til å overføre 2 telefonnummer og 4 bredbånd til dem fordi de påstod å være billigere og at det var fri bruk av data. De sa også at vi kunne åpne abn. når vi ville og stenge ved behov. Prisene var uten mva, derfor var det dyrere enn det vi hadde. Vi måtte betale fra første dag, enda avtalen var at vi ikke trengte å betale før vi åpnet hyttene de skulle benyttes i. Det er bindingstid og vi måtte betale 3750 kr da vi angret oss etter et par uker på det ene mobilabonnementet! Det er jo helt sinnsykt når det kun er snakk om abonnement, ikke mobiltelefon eller annet utstyr. Masse rot og lureri har det vært. Gleder oss til året er omme.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30
Hei! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten som du mottar. Gjerne send oss en epost til kundeservice@nortel.no for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super oppfølging!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask oppfølging, svært imøtekommende selger, håper bare de gir like god oppfølging videre i kundeforholdet så ønsker vi selvfølgelig beholde dem som leverandør. God dekning og bra sentralbordløsning. Rimelig pris.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:30
Hei, Åse! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal gi deg minimum like god oppfølging videre! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Nortel har totalt 85 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR