Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte til Nortel. Fantastisk kundeservice. Vi fikk feil med et SIM kort. Nortel ordnet raskt opp og vi fikk nytt SIM-kort over natta. Vi har redusert telefon og Internett kostnader betraktelig. Dette er et supert selskap å være en del av. Tusen takk Nortel.
Hei, Heidi! Tusen takk for din tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Jeg ble kontaktet av en selger fra Nortel, og vedkommende gikk inn og kikket på hvor mye data jeg brukt pr mnd. og da mente hun at jeg sparte ca 100kr i mnd. Da jeg fikk fakturaen ble jeg rimelig irritert, og da jeg attpåtil fikk melding om at jeg snart hadde brukt opp dataen min ble jeg skikkelig irritert. Ringte Nortel etter at jeg snakket med mitt gamle selskap dipper, de vet jeg ikke har bindingstid. Jeg spurte om jeg kunne bytte til de igjen, da spurte hun hvilket firma jeg brukte nå, og da svarte hun at de har bindingstid. Nortels kundeservice var veldig hyggelig, ikke noe og si på det. Hun sa at jeg skulle ha blitt opplyst om 24 mnd bindingstid, noe jeg trodde ikke var vanlig lengre. Hun var som sagt veldig hyggelig og jeg fikk gjort om fra faktura til e-faktura. Noen kroner spart. Nå må jeg vel kjøpe til data, og da blir det dyrere enn dipper og med 24 mnd bindingstid, Jippi
Hei, Gunda! Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan se på saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Vi har hele veien vært veldig fornøyd med nortel! Oppfølging og service vi har fått fortjener full score!
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding, vi ser frem til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Ble oppringt av rådgiver som booket møte med meg i kalender over Teams. Veldig ryddig gjennomgang med selger, sammenlignet med hva jeg hadde så fikk jeg en utrolig mye bedre avtale. Nytt sentralbord ble også ordnet av rådgiveren, noe vi hadde stor bruk for. Strålende fornøyd!
Hei Christoffer! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Veldig bra kundeservice, slipper å vente i lange telefonkøer, fleksible løsninger
Markedsføringen er ikke bra, ser det er flere som tror at det er fra Telenor, når selger sier bedriftoperatør på nettet til Telenor. 24 mnd. bindingstid sa selger ikke noe om, men selger mener at 24 mnd. prissikring er det samme som 24 mnd. garanti.Godkjenning av avtalen måtte gjøres mens selger ventet i telefonen.Det ble heller ikke fortalt at prisene var + mva. Jeg ville gå fra avtalen og fikk da presentert at eneste vei ut av den var å betale bruddgebyr på kr. 3750 pr. nummer. Dette er ren svindel . Har fått regning på kr.7500, jeg kommer til å gå videre med saken
Hei, Bjørn! Det er trist å høre at du har denne opplevelsen. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres, og det må ikke gjøres over samtale. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Svindel Kaller 2 års bindingstid for sikkerhetsgaranti mot høyere priser. Lever av skyhøy flyttepris i bindingstida. Oppgir i tillegg priser uten mva. Selgeren glemte at han sa dette i opptaket,"kontrakten," hvilket ga meg gratis avvikling etter masse mas. For å unngå rettslige tiltak, ga kundeservice seg til slutt.
Hei, Per! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg ser at saken er ferdig behandlet og at en fant en løsning. Mvh Christian Nortel Kundeservice