Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ryddig og etterrettelig selskap. Har bare positiv erfaring
Hei Torstein Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Det er kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God kundekontakt møtte oppgående personer hver gang jeg hadde behov for å ta kontakt. Fikk overflyttet abonemanget fra arbeidsgiver da jeg gikk av med pensjon, årsaken til at jeg byttet levrandør var prisen og det alene.
Hei Jostein Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, og at du har fått god hjelp når du trenger det. Vi jobber hardt for at du som kunde skal føle deg trygg hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Har ikke noe å utsette på dere . Billig abonnement
Hei Anne Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Føler meg lurt. Selger ringte meg å var veldig insistent og overtalende. Det var jo forsåvidt et veldig billig abonnement han solgte meg men allikevel angret jeg meg i etterkant, jeg følte jeg var blitt overtalt og likte ikke det. Sendte inn mail om at jeg angrer kjøpet. Fikk telefon i dag om at jeg ikke kan angre bedriftskjøp og må enten bruke abonnement eller betale dem 3000 kr i oppsigelse avgift. De har sikkert retten på sin side men alt i alt et meget ubehagelig selskap å ha verdt borti.
Hei Fredrik Det er synd å lese at du føler deg lurt av noen av våre selgere. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Det stemmer det du nevner om angrefrist. Det er litt andre regler som gjelder i bedriftsmarkedet. Beløpet du nevner her på 3000kr er det vi kaller bruddgebyr, som også er standard prosedyre i bedriftsmarkedet når man bryter en skriftlig inngått avtale. Vi kan gjerne ta en ny gjennomgang av saken din dersom du ønsker det, ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selgere som lyver, gir uttrykk for at de er fra Telenor. Lover ingen bindingstid/avtaletid og helt kostnadsfritt og avslutte abonnement. Selger sender så en melding du skal svare OK på. Avtalevilkårene står selvfølgelig der, men får ikke lest fordi jeg stoler på selger som gir uttrykk for at det haster. Svarer så OK. Da skal alt være i orden. Men jeg angret meg og ringte for og avbestille. Da måtte jeg betale 3000 pluss mva pr abonnement ! pga at det er bedriftsabonnement det var beskjeden jeg fikk, og at avtaletid i kontrakten er 24 mnd. Vær obs på at man har ingen rettigheter når det er i næring i forhold til om du er privatkunde, ingen angrefrist på 14 dager. Når du har svart Ok så er det en bindene avtale. Vil av prinsipp ikke vært kunde der om det så hadde vært gratis...! Styr unna.
Hei Vi er et helt eget firma, og har ingenting med Telenor å gjøre annet at vi leverer Telenor-dekning på våre abonnement. Vi ønsker at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, noe den kanskje ikke har vært her ser det ut som. Det er beklagelig om noen av våre selgere har gitt uttrykk for at de ringer fra Telenor. Vi ønsker veldig gjerne å ta en ny gjennomgang av saken din, så ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer med den informasjonen jeg har her. Håper vi i fremtiden kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Loop slutter å fungere til stadighet, noen nummere kan ikke ringe inn, kundeservice har visst om dette og sier de har jobbet med det i ukesvis, uten å fikse feilen. De leverer ikke varene men nekter å la kontrakten brytes uten å måtte betale et heftig beløp.
Hei Silje Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Det er leit å høre at du ikke føler du har fått hjelp hos vår kundeservice, og vi ønsker selvfølgelig at du skal ha en positiv opplevelse av å være kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Etter at jeg ble tilbud avtale tok Nortel over min samboers avtale uten at dem kontaktet henne. Hun har ikke godkjent noe og nå krever dem 3000.- for å kansellere. De har ikke livets rett som dem går frem. Ikke å anbefale!!!
Hei Ottar Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men får ikke noe treff da jeg trenger litt mer informasjon først. Det jeg kan tenke meg kanskje kan ha skjedd her er at din samboer fra før kan ha hatt sitt telefonnummer under ditt firma/ enkeltmannsforetak. Om dette nummeret da har kommet med på kontrakten du signerer (og du er eier av firma), blir dette nummeret overført uten at det krever samtykke fra henne da det evt. er du som står som eier av nummeret. Om dette ikke stemmer skal selvfølgelig ikke hennes nummer føres over til oss uten hennes samtykke om det er hun som er eier av nummeret. Alle kunder mottar en kontrakt de må signere før de blir kunder hos oss, og her finner man alt av priser, vilkår, samt hvilke nummer som skal føres over. I tillegg har vi rutiner på at vi ringer alle kundene våre før vi legger de inn for en gjennomgang av kontrakten slik at vi er sikker på at alt stemmer. Vi ønsker å ta en ny gjennomgang av saken din, for å finne ut hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.