Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Full av dyre overraskelser.

Omtale av  Magne P

Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.

Nyttig (17)

Leverer ikke som forespeilet.

Omtale av  Jim

Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.

Svar fra Nortel
08.09.2020 19:23

Hei Jim Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller [email protected], slik vi kan finne en løsning på dette.

Nyttig (9)

Fantastisk kundeservice og flotte selgere

Omtale av  Martin

Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14:21

Hei Martin, Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding! Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.

Nyttig (8)

Svindel

Omtale av  Roar S

Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:07

Hei Roar, Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.

Nyttig (12)

Ingen opplysninger om binding fra selger. Håper aldri dette selskapet skal få vokse

Omtale av  Asbjørn

Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:05

Hei Asbjørn, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke seriøs aktør, har går mye galt!

Omtale av  Martin

Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.

Svar fra Nortel
31.07.2020 00:18

Hei Martin, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (4)

Lurt av Nortel

Omtale av  Lars R. S

Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌

Svar fra Nortel
28.07.2020 07:12

Hei Lars, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (10)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR