Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..
Hei, Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Største svindel jeg hittil har vær utsatt for arrrg. Løgn å bedrag fra a til å fra telefonselger. Ingen faktura var etter hans salgs akrobatikk,i tillegg var det bindingstid. Får presenter et sluttgebyr på 3750kr,når jeg avslutter abonnement.
Hei Arnt, Alle våre abonnement har en standard bindingstid på 24 måneders dersom ikke annet er avtalt. Når det gjelder fakturaene dine, er det veldig viktig for oss at kunder får de prisene de ble lovet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på dette sammen. Mvh Sophie Nortel
Jeg var "uheldig" å fikk tlf fra nortell selger menst jeg var ute å kjørte, å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonomang, som jeg mått bekrefte med ok på sms, (dysletiker som jeg er) klarte jeg selvsagt å lese telenor, istede for nortell. Feil ble oppdaget senere på dagen, å ba da om om å få slettet den avtalen som ble jordt,. Dette skal nortell ha 3000kr for å gjøre. Folkens, styr unne dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak, å meil.
I disse travle og trange tider når de fleste har blitt så selvopptatte er glede å møte unge profesjonele folk som Fredrik som tar service til top nivå og retter tom. feilene til ubugelige konkurenter! Tussen takk!
Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.
Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.
Hei Jim Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller [email protected], slik vi kan finne en løsning på dette.
Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!
Hei Martin, Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding! Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.