Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
Nortel

"Svindel og bedrag"

Omtale om Nortel skrevet av Sint T for 14.09.2020 11.22

Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..

Svar fra Nortel
01.10.2020 09.46
Hei,

Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på support@nortel.no slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Bytt.no
"Svindel og bedrag" skrev Sint T om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Sint T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindelforsøk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Største svindel jeg hittil har vær utsatt for arrrg. Løgn å bedrag fra a til å fra telefonselger. Ingen faktura var etter hans salgs akrobatikk,i tillegg var det bindingstid. Får presenter et sluttgebyr på 3750kr,når jeg avslutter abonnement.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14.28
Hei Arnt,

Alle våre abonnement har en standard bindingstid på 24 måneders dersom ikke annet er avtalt. Når det gjelder fakturaene dine, er det veldig viktig for oss at kunder får de prisene de ble lovet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på support@nortel.no slik at vi kan se på dette sammen.

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servis / lite brukervenlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var "uheldig" å fikk tlf fra nortell selger menst jeg var ute å kjørte, å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonomang, som jeg mått bekrefte med ok på sms, (dysletiker som jeg er) klarte jeg selvsagt å lese telenor, istede for nortell. Feil ble oppdaget senere på dagen, å ba da om om å få slettet den avtalen som ble jordt,. Dette skal nortell ha 3000kr for å gjøre. Folkens, styr unne dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak, å meil.

Nikolay A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og kundebehandling i verdensklasse!"
5 syns denne omtalen er nyttig

I disse travle og trange tider når de fleste har blitt så selvopptatte er glede å møte unge profesjonele folk som Fredrik som tar service til top nivå og retter tom. feilene til ubugelige konkurenter! Tussen takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Full av dyre overraskelser."
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.

Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR