Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
Nortel

"Lureri"

Omtale om Nortel skrevet av Morten B for 05.10.2020 17.22

Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Morten B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!

Svar fra Nortel
12.10.2020 08.18
Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til support@nortel.no slik at vi kan gjennomgå saken din.
Bytt.no
"Lureri" skrev Morten B om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Morten B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ricardo A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonalitet, effektivitet og tilgjengelighet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.31
Hei Ricardo,

Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
"Kånge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Strålende fornøyd med fri data! Aldri overforbrukskostnader.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.26
Hei Andre,

Fin tilbakemelding, tusen takk for gode ord!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger, priser og ikke minst dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.22
Hei Terje,

Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen.

Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.21
Hei Berit,

Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.
Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR