Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at jeg skrev om min erfaring har jeg hatt telefonkontakt med Nortel, vi fikk en god dialog. Vi kom frem til en løsning jeg er fornøyd med. Begge parter har tatt sin del av ansvaret, og jeg har erfart at jeg må sette meg inn i vilkår før jeg signerer.
Hei, Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er kjekt at vi kom til en løsning som fungerer for begge parter. Ser frem til fortsettelsen! Mvh Ingerid, Kundeservice Nortel
Rask tilbakemelding fra support ved henvendelser fra meg.
Hei, Liv Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi gleder oss til fortsettelsen. Mvh Ingerid, Nortel Kundeservice
Som man alltid er var jeg skeptisk etter å ha pratet med en trøndersk selger over telefonen. Men så langt er alt som er lovet, på plass. Dekningen fungerer som den skal og regningen er som forventet. Veldig simpelt og forutsigbare regninger med fri data, noe som ikke mange andre operatører har. Anbefales videre til alle som er lei av å bli overfakturert!
Hei Ahmed, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Vi har en travel kvardag ute til havs og da er det viktig at nettet er oppe og går. Fin dekning langs kysten og ved evt. Problemer fikk vi veldig god hjelp av service teamet på telefon!
Hei Kåre, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Sentralbordet er ikke veldig lett å bruke og man kan ikke see hvem som er logget på til en hver tif.
Hei Simon, Tusen takk for din tilbakemelding! Gjerne send oss en e-post på [email protected] så får vi avtalt en gjennomgang av sentralbordet. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
Flott kundeservice. Bestilte e -sim til min smart klokke, og fikk god hjelp til å sette den opp uten problem, anbefaler Nortel
Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice
God service. Men får ikke app til å kjøpe ekstra kvote til breiband på mobilen.
Hei Rune, Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi jobber med å oppgradere plattformen Mitt Forbruk, og mange nye funksjonaliteter vil komme. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde, Nortel Kundeservice