Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig og bra abonnement, meget fornøyd med tilbudet jeg fikk,kan anbefales. Meget god dekning.
Hei Morten, Godt å høre at du er fornøyd med oss, slik skal det være! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Liker ikke designet, og det er uoversiktelig. Tungt å bruke.
Hei, Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, og tar med oss din tilbakemelding videre. Dersom du har andre spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger. Tilbydd ett abonnement til kr. 339 pr mnd. Spurte spesielt etter om det var bindingstid. Det skulle det ikke være. Nå etter 1 år og jeg ønsker forlate nortel kommer overraskelsen på et bruddgebyr på kr. 3000 eks. mva. Tar da kontakt med kunderservice som da ikke har mulighet til å sjekke hva som ble sagt i samtalen hvor avtalen ble inngått. Samtalen blir kun lagret i 3 mnd. Som vederlag ble jeg tilbudt å slippe fakturagebyr på siste faktura. Ser mange andre har samme opplevelse. Kommer også til å ta saken videre til forbrukertilsynet.
Hei Guro, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med Nortel. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Selger møtte opp på døra med nye simkort, utrulig bra. Fikk og bedre dekning enn tidligere, opplevde at noen plasser jeg alltid har mistet dekning på bestemte plasser ved bil kjøring ble mye bedre med Nortel
Hei Lars, Vi er svært opptatt av å gi god service, og det er godt å høre at du opplever det slik! Dette gjør oss glad :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Vi har nylig tatt i bruk Nortel sine tjenester. Nortel har vært løsningsorienterte og effektive til å finne den beste løsningen for oss som er nyetablerte med dynamiske behov. I vår travle hverdag er det ikke tlf løsninger vi tenker mest på, da er det godt å ha noen med dine interesserer i ryggen.
Hei Christoffer, Takk for en fin tilbakemelding, og godt å høre at dere er fornøyd med oss som leverandør. Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt så hjelper vi! :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Ble oppring i dag av tele nr 530****0 der jeg fikk tilbud på tele f abbonemang, da jeg ikke var interessert ble jeg bedt om og holde kjeft , måten på og være uhøflig 👹
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen, dette ser vi på som svært alvorlig. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Har aldri vært borti frekkere selgere eller dårligere service. Sluttet min bedrift da eg ikke hadde mer tid til 2 jobber. Etter en måned skal eg prøve og avslutte mitt "bedrifts abonnement" dette går ikke uten bruddavgift. Her lover selger at det IKKE er bindingstid då eg spør om dette. Løgn - har nå fått min første mail fra de der de vil gi regning på 3000 i bruddgebyr. Selger lover også at 249,- Per måned og at prisen er MED MVA.! då eg allerede har pris på 279 med moms fra før. - løgn - første regning 461,- tenkte ikke så mye over det og tenkte dette var nok for 1.5 måned. Og deretter 311kr Har ringt og snakket med flere "kundebehandlere" nå. Den første sa at det var ikke noe med henne fordi "dette er ikke eg som har gjort og ikke min feil så eg kan ikke hjelpe deg annet en at du må betale" Måtte bruke meste parten av denne tiden på å trøste henne og fortelle at det er bedriften eg er irritert på og ikke henne da hun tok alt som et personlig angrep. Den andre ville sjekke mer opp og skulle ringe meg opp. Dette skjedde ikke så måtte ringe å purre dagen derpå og snakket med henne da og hun fikk beskjed av sin "leder" å gi beskjed at når man avslutter en bedrift så eier bedriften nr ditt. Jeg ga beskjed at det er nok sånn i et A/S men dette var EMF. Så eier eg fremdeles nr. Men at de kan ikke straffe folk for og avslutte en bedrift. Dette skulle hun då sjekke opp i og så ringe meg igjen denne gang også fikk eg aldri tilbake melding. Rettogslett bedrageri fra første regning til siste. Dårlig kunde behandlere som blir lært opp i at folk som klager, klager på selve kundebehandleren Og envær kritikk er et person angrep . Styr langt unna nortel om du ikke har veldig god råd til å sløse bort 1000lapper.
Hei Kim, Leit å høre at du har fått en dårlig start hos oss, dette tar vi selvsagt svært alvorlig. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice