Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 25 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Nortel

"Beste kundeservice"

Omtale om Nortel skrevet av Kalle for 08.09.2022 11:50

Nortel har totalt 396 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang vi har trengt hjelp, har vi møtt løsningsorienterte mennesker med bred kompetanse.

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47
Hei Kalle, Tusen takk for 5 stjerner og for at du forteller oss hva du var fornøyd med, det setter vi stor pris på og tar med oss videre. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Bytt.no
"Beste kundeservice" skrev Kalle om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Kalle og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbanna møkkaselskap"
11 syns denne omtalen er nyttig

De klarer ikke å sende faktura i tidet. I tillegg til det får du ikke svar fra inkassoselskapet de sender regningene til, så sperrer de plutselig telefonen din. Værste selskapet jeg har vært borti

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47
Hei Alexander, Dette høres stressende ut og vi har veldig lyst å se nærmere på hvordan vi kan hjelpe deg, men har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i systemene våre. Vi ønsker å komme i kontakt med deg, så send oss gjerne en mail til [email protected], ring oss på 70309900 eller chat med oss på nortel.no så kan vi se nærmere på fakturaene dine. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk nylig over til Nortel og det gikk som smurt. Informasjonen jeg fikk i forkant var hyggelig, og ikke minst enkel. Simkortet kom i god tid og jeg fikk påminnelse før mobilabonnementet ble overført. Appen "Mitt Nortel" er også veldig oversiktlig og smart. Jeg er veldig fornøyd!

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03
Hei Elisabeth Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel :-) Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med overgangen fra tidligere selskap. Personlig oppfølgning av selger, med god oversiktlig plan for byttet og fremtidig fakturering med tanke på bruddgebyr. Dekningen har for min del vært helt topp og har svært positive erfaringer så langt.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03
Hei Terje, Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Kjetil F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

supert abn. med god oppfølgning fra selger, det har ikke vært noe å klage på.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03
Hei Kjetil, Så kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss, og at du har fått god oppfølging. Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Nortel har totalt 396 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR