Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste kundeservice

Omtale av  Kalle

Hver gang vi har trengt hjelp, har vi møtt løsningsorienterte mennesker med bred kompetanse.

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47

Hei Kalle, Tusen takk for 5 stjerner og for at du forteller oss hva du var fornøyd med, det setter vi stor pris på og tar med oss videre. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

Forbanna møkkaselskap

Omtale av  Alexander

De klarer ikke å sende faktura i tidet. I tillegg til det får du ikke svar fra inkassoselskapet de sender regningene til, så sperrer de plutselig telefonen din. Værste selskapet jeg har vært borti

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47

Hei Alexander, Dette høres stressende ut og vi har veldig lyst å se nærmere på hvordan vi kan hjelpe deg, men har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i systemene våre. Vi ønsker å komme i kontakt med deg, så send oss gjerne en mail til [email protected], ring oss på 70309900 eller chat med oss på nortel.no så kan vi se nærmere på fakturaene dine. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (11)

Enkelt

Omtale av  Elisabeth

Jeg gikk nylig over til Nortel og det gikk som smurt. Informasjonen jeg fikk i forkant var hyggelig, og ikke minst enkel. Simkortet kom i god tid og jeg fikk påminnelse før mobilabonnementet ble overført. Appen "Mitt Nortel" er også veldig oversiktlig og smart. Jeg er veldig fornøyd!

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Elisabeth Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel :-) Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (4)

Godt fornøyd

Omtale av  Terje T

Godt fornøyd med overgangen fra tidligere selskap. Personlig oppfølgning av selger, med god oversiktlig plan for byttet og fremtidig fakturering med tanke på bruddgebyr. Dekningen har for min del vært helt topp og har svært positive erfaringer så langt.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Terje, Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (4)

Veldig bra

Omtale av  Kjetil F

supert abn. med god oppfølgning fra selger, det har ikke vært noe å klage på.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Kjetil, Så kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss, og at du har fått god oppfølging. Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig mobil bedrift

Omtale av  Aleksander H

God kundeservice og god dekning. Billig til å være bedrifts abenomant

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Aleksander, Tusen takk for din tilbakemelding, det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, priser og dekning! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (4)

Bekymringsfritt - for det funker

Omtale av  Agnete

Som gründere var vi avhengig av å komme trygt i gang, og Nortel var behjelpelig med alt helt i fra begynnelsen. Abonnement, faktura, oppfølging, midlertidig mobilt bredbånd osv. Har vi spørsmål så svarer kundeservice kjapt og godt. Topp fornøyd!

Svar fra Nortel
29.09.2022 09:07

Hei Agnete, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å høre at dere har vært fornøyd med overgangen til oss, og at dere har fått hjelp når dere trenger det. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR