Hver gang vi har trengt hjelp, har vi møtt løsningsorienterte mennesker med bred kompetanse.

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Kalle og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
De klarer ikke å sende faktura i tidet. I tillegg til det får du ikke svar fra inkassoselskapet de sender regningene til, så sperrer de plutselig telefonen din. Værste selskapet jeg har vært borti

Jeg gikk nylig over til Nortel og det gikk som smurt. Informasjonen jeg fikk i forkant var hyggelig, og ikke minst enkel. Simkortet kom i god tid og jeg fikk påminnelse før mobilabonnementet ble overført. Appen "Mitt Nortel" er også veldig oversiktlig og smart. Jeg er veldig fornøyd!

Godt fornøyd med overgangen fra tidligere selskap. Personlig oppfølgning av selger, med god oversiktlig plan for byttet og fremtidig fakturering med tanke på bruddgebyr. Dekningen har for min del vært helt topp og har svært positive erfaringer så langt.

supert abn. med god oppfølgning fra selger, det har ikke vært noe å klage på.
